MrLeftfield Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Kan ikke alle bare bestile masse, og sende det tilbake på angrefrist uaktuelt Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Lurer på om hans partnere er veldig fornøyd med innsatsen hans. Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Kan dere bestille X800xt og 6800ultra(om dem har dem da), og se hvilket som er best...og sende dem innigjen for så bestille kortet man ønsker fra en annen webshop Lenke til kommentar
Lovo Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Per Gressum har vært her siden "tidenes morgen", og er en god moderator. Way to lick some ass Lenke til kommentar
Capt. Chaos Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Først og fremst vil jeg beklage mitt innlegg her i dette forumet. Jeg er IKKE i ledelsen i selskapet, men er tilknyttet. Mitt innlegg er gjort på eget privat iniativ og var ikke klarert av noen. Jeg og min dummhet har påført selskapet stor skade, og dette får også selvsagt store konsekvenser for meg. Jeg vil med dette beklage ovenfor HW og alle forumets brukere. MVH Capt. Chaos Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 PNØNNSD!! Mildt sagt! Snakk om å surre det til. Lenke til kommentar
Cid Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Fikk så lidderlig lyst til å synge en sang.... Alle sammen nå!!!! " RO RO RO DIN BÅT............" Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 ..Gently down the stream.. Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 PNØNNSD!! Hva betyr PNØNNSD? Lenke til kommentar
akerb Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Vet ikke hva slags policy Yatack har for dette, men hadde en av våre medarbeidere gjort noe tilsvarende, bar det rett ut... dette er veldig skadelig for merkevaren! Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Hva betyr PNØNNSD? Dette er mitt egenoppfunnede ord.. betyr "veldig eid!"... Endret 1. september 2004 av AndyG Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 hahaha denne tråden burde vært linka til fra humor gruppen. Dagens. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 ..Gently down the stream.. Merrily, merrily, merrily, merrily, Life is but a dream. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Først og fremst vil jeg beklage mitt innlegg her i dette forumet.Jeg er IKKE i ledelsen i selskapet, men er tilknyttet. Mitt innlegg er gjort på eget privat iniativ og var ikke klarert av noen. Jeg og min dummhet har påført selskapet stor skade, og dette får også selvsagt store konsekvenser for meg. Jeg vil med dette beklage ovenfor HW og alle forumets brukere. MVH Capt. Chaos Bedre enn ingenting ihvertfall. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 ..Gently down the stream.. Merrily, merrily, merrily, merrily, Life is but a dream. haha! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 ..Gently down the stream.. If you see some crocodiles don't forget to scream. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Uff.. dette er bare trist. Synd at dette skjer og at folk ikke er smart nok til å heller bestikke en dreven forumbruker med masse hardware for å snakke pent om dem.. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Først og fremst vil jeg beklage mitt innlegg her i dette forumet.Jeg er IKKE i ledelsen i selskapet, men er tilknyttet. Mitt innlegg er gjort på eget privat iniativ og var ikke klarert av noen. Jeg og min dummhet har påført selskapet stor skade, og dette får også selvsagt store konsekvenser for meg. Jeg vil med dette beklage ovenfor HW og alle forumets brukere. MVH Capt. Chaos Bedre enn ingenting ihvertfall. Hadde han noe valg? Det var jo enten unnskylde eller blånekte. Sistnevnte hadde han nok ikke kommet så langt med..... Men hvis det er sant at han ikke er med i ledelsen og at dette kun var gjort på eget iniativ så syntes jeg ikke det er riktig å henge ut Yatack. De kan jo ikke noe for at de ansetter folk som viser seg å være korttenkte og løgnaktige. Han får sikkert sparken nå alikevel. La oss heller henge ut denne gjøken som var så dum å gjorde det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg