Gå til innhold

yaTack :-) har blitt bra igjen ?


Anbefalte innlegg

Begynte å lure litt når personen angivelig skulle ha handla 3 ganger i løpet av et par uker, og det i tillegg enkeltting og ikke som samla ordre...

 

Jaja, da var en butikk til ute av konkurransen...

 

Og Capt. Chaos/ Lars,

Løgner må være særdeles godt sammensatt og godt dekket før de kan brukes. Nytter ikke med historier á la "skiltet hoppa plutselig ut i veien og dro med seg bilen min ut i grøfta samtidig som polposen fløy opp, vinkorken datt av fra flasken i posen og innholdet datt ut og ned i munnen min i det jeg skreik"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei Lars,

 

Har du en forklaring på hvorfor e-posten du har registrert deg på blir koblet til en en annen e-post du har med @yatack.no adresse?

 

Som du sikkert vet tillater vi ikke butikker å drive med egenreklame, og jeg lurer derfor på hvordan dette henger sammen.

 

Fra Yatack sine sider ser det ut til at du til og med sitter i ledelsen i selskapet, men jeg avventer en forklaring på dette før vi går videre.

Hvordan fant du egentlig navnet "Lars" og yatack.no adressen hans? Er ikke epostadressen hans kodet? Ser bare det står "bruker" under avartaren din oxo. Eller er du litt administrator? ;) *forvirret*

Lenke til kommentar
Hei Lars,

 

Har du en forklaring på hvorfor e-posten du har registrert deg på blir koblet til en en annen e-post du har med @yatack.no adresse?

 

Som du sikkert vet tillater vi ikke butikker å drive med egenreklame, og jeg lurer derfor på hvordan dette henger sammen.

 

Fra Yatack sine sider ser det ut til at du til og med sitter i ledelsen i selskapet, men jeg avventer en forklaring på dette før vi går videre.

Hvordan fant du egentlig navnet "Lars" og yatack.no adressen hans? Er ikke epostadressen hans kodet? Ser bare det står "bruker" under avartaren din oxo. Eller er du litt administrator? ;) *forvirret*

Han er vel hemmelig agent da.... :cool:

Lenke til kommentar

Da ble han fyren tatt på fersken og YaTack fikk enda en dårlig bemerkning i min bok, nå hadde den forsåvidt ganske så dårlig fra før.

 

Det er tragisk for et sånt labert firma og drive reklame her på hw.no ... rykte blir aldri bedre av det!! ... bare dårligere.

Endret av lavizh
Lenke til kommentar
Hei Lars,

 

Har du en forklaring på hvorfor e-posten du har registrert deg på blir koblet til en en annen e-post du har med @yatack.no adresse?

 

Som du sikkert vet tillater vi ikke butikker å drive med egenreklame, og jeg lurer derfor på hvordan dette henger sammen.

 

Fra Yatack sine sider ser det ut til at du til og med sitter i ledelsen i selskapet, men jeg avventer en forklaring på dette før vi går videre.

Hvordan fant du egentlig navnet "Lars" og yatack.no adressen hans? Er ikke epostadressen hans kodet? Ser bare det står "bruker" under avartaren din oxo. Eller er du litt administrator? ;) *forvirret*

Han er admin på forumet.

Lenke til kommentar
Hei Lars,

 

Har du en forklaring på hvorfor e-posten du har registrert deg på blir koblet til en en annen e-post du har med @yatack.no adresse?

 

Som du sikkert vet tillater vi ikke butikker å drive med egenreklame, og jeg lurer derfor på hvordan dette henger sammen.

 

Fra Yatack sine sider ser det ut til at du til og med sitter i ledelsen i selskapet, men jeg avventer en forklaring på dette før vi går videre.

Hvordan fant du egentlig navnet "Lars" og yatack.no adressen hans? Er ikke epostadressen hans kodet? Ser bare det står "bruker" under avartaren din oxo. Eller er du litt administrator? ;) *forvirret*

Han er vel hemmelig agent da.... :cool:

pgressum er en av HW.no-gutta :) Husker ikke helt om han har vært med helt fra begynnelsen, men i allefall leeeenge. Han har dermed sjekka opp mailen og trolig funnet navnet på yatack sine sider mot den mailadressen

Lenke til kommentar
pgressum er en av HW.no-gutta :) Husker ikke helt om han har vært med helt fra begynnelsen, men i allefall leeeenge. Han har dermed sjekka opp mailen og trolig funnet navnet på yatack sine sider mot den mailadressen

Ja men da så. Skjønte bare ikke hvorfor det sto "bruker" på han.

Burde jo stått "semi-admin" eller no sånt da :!: Slik at folk skal forstå at han er en kar med litt myndighet :yes:

 

Edit: Har selvfølgelig sett han har en HW-avatar men det kan jo alle skaffe seg :roll:

Endret av Sjefern
Lenke til kommentar
Jeg har nå i løpet av noen dager handlet flere ting hos yaTack. Jeg har handlet 3 ganger i  de siste ukene. Bestilte et skjermkort omtalt på forumet :thumbup: , og kunne hente det på posten dagen etter :D . Ble litt usikker om det passet i mitt hovedkort, så jeg sendte en mail til kundeservice og fikk positivt svar i løpet av 10 minutter. Dette overgikk langt over mine forventninger....

 

Ble positivt overrasket, så jeg kjøpte likegodt en ny harddisk. Like effektiv levering denne gangen. Bor riktignok ikke så langt unna, men så at varen var sendt samme dag som bestilt.

 

Kjøpte så en mobiltelefon,(dama må jo også få noe), samme hisorie, kjapp levering.

 

Vel har ingen erfaring med hvordan det er når ting går galt, men er servicen i ettertid hvis problemer skulle dukke opp er det jo ingen ting å utsette. Ser at de har mange gode priser også, men finner dem ikke på kelkoo eller HW guiden ?

 

Har lest noe om yaTack på forumet her fra før, og det er jo ikke mye positivt å si, men min erfaring så langt er bare positiv. Kanskje de har skjerpet seg ?

Hei Lars,

 

Har du en forklaring på hvorfor e-posten du har registrert deg på blir koblet til en en annen e-post du har med @yatack.no adresse?

 

Som du sikkert vet tillater vi ikke butikker å drive med egenreklame, og jeg lurer derfor på hvordan dette henger sammen.

 

Fra Yatack sine sider ser det ut til at du til og med sitter i ledelsen i selskapet, men jeg avventer en forklaring på dette før vi går videre.

-=*PWND by pgressum*=-

 

:evil::lol:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...