snerke Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 hei der, har kjøpt meg et msi k7n2 delta-ilsr hovedkort fant fort ut at jeg hadde en ide3 port med raid, det jeg lurte på var om det er mulig å koble en hdd på ide 3 porten uten å benytte seg av raid? kan hende dette er veldig nOObete spørsmål, så mens jeg venter på svar så leser jeg en del raid guider. fant også ut at denne samme kontrolleren støtter sata, vil det på noen måte påvirke ytelsen på sata hdd hvis jeg kobler til en vanlig ata hdd på ide 3? og kan jeg bruke sata hdd som boot, fant ikke noe om dette i bios. takker for all hjelp jeg kan få Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Du må ikke sette den opp til raid nei. En kontroller som støtter både ata og s-ata? Lenke til kommentar
snerke Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 oki, takk for det, om disse går på samme kontroller er et godt spørsmål, men de bruker samme raid kontroller. hvis dette gjorde deg noe smartere Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Har ett lignende msi kort, sata og ide3 går på samme raid kontroller. Det går fint ann å drive raid på ide3, samt ha en disk der. Jeg kjører raid via ide3 i vertfall. Det går ann å bruke sata som boot ja, men vet ikke om det går ann å drive raid å boote da, aldri prøvd.. Endret 31. august 2004 av WipeOut- Lenke til kommentar
snerke Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 poenget er val at jeg ikke vil bruke raid i det hele tatt hvis du skjønner. er ganske nOOb på hardware i det hele tatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå