Dinsdale Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Har aldri testet det før, men det ser jo kult ut. Så hva er "ups and downs" ved denne MMORPG`n? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Fikk et Anarchy Online med 1 mnd gratis spill...Har ligget her uåpnet i snart 3 mnd...Tror vel neppe det blir åpnet heller... :!: Endret 31. august 2004 av Znoken Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Fikk et Anarchy Online med 1 mnd gratis spill...Har ligget her uåpnet i snart 3 mnd...Tror vel neppe det blir åpnet heller... :!: Ok, men hvorfor Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Er rett og slett ikke min type spill....Holder meg til BHD jeg da ... Lenke til kommentar
Gene Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Ville det skade og ta en liten titt? Så kan du jo også fortelle litt om hvordan det var Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Ok, men det jeg mener er at spillet ser kult ut, men hvorfor er det ikke det? Er det gameplayet? Er det for mye å holde styr på, slik at må lære seg et nytt ordforråd? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Ville det skade og ta en liten titt? Så kan du jo også fortelle litt om hvordan det var Problemet mitt er at min tid er dyrebar, og derfor vil jeg ikke kaste tiden bort på dølle spill . Men jeg skal vel ta en titt, men er det noen her som kan fortelle litt om spillet? Jeg stoler på gamer-brukere vøttø Endret 31. august 2004 av Dinsdale Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Ok, men det jeg mener er at spillet ser kult ut, men hvorfor er det ikke det? Er det gameplayet? Er det for mye å holde styr på, slik at må lære seg et nytt ordforråd? Om det er kult eller ikke har jeg ikke peil på men utifra bildene jeg ser på esken så vet jeg at jeg det ikke er noe for meg....Men for all del det er sikkert et populært spill for de som liker den type spill.... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Det kan lastes ned en gratis trial versjon fra fileplanet.com...Da får du en uke eller noe sånt gratis spilletid. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Problemet mitt er at min tid er dyrebar, og derfor vil jeg ikke kaste tiden bort på dølle spill Da er saken ganske grei. Ligg unna AO. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Anarchy Online er utrolig variert i hvordan man kan bygge opp characteren din - man kan customize det meste men uheldigvis begynner grafikken og bli utdatert Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Anarchy Online er utrolig variert i hvordan man kan bygge opp characteren din - man kan customize det meste men uheldigvis begynner grafikken og bli utdatert Får vel en liten løft grafikk messig i Alien Invasion vel?? Som forøvrig har launch i dag.. *Gleder seg til han kommer hjem fra jobb* Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Du bør prøve AO fordi det er et av de beste MMORPG....Gi det en sjanse. Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Har spilt det i 3år eller noe nå.. siden det ble gitt ut vertfall! Å kan si dette er det beste i MMORPG sjangeren. Har prøvd alle! Liker du denne typen spill så er du nødt til å prøve det. Vertfall siden det er gratis Hjelper deg gjerne i gang også, bare å gi beskjed! Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Anarchy Online er utrolig variert i hvordan man kan bygge opp characteren din - man kan customize det meste men uheldigvis begynner grafikken og bli utdatert Får vel en liten løft grafikk messig i Alien Invasion vel?? Som forøvrig har launch i dag.. *Gleder seg til han kommer hjem fra jobb* dessverre blir ikke grafikken oppdatert Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Anarchy Online er utrolig variert i hvordan man kan bygge opp characteren din - man kan customize det meste men uheldigvis begynner grafikken og bli utdatert Får vel en liten løft grafikk messig i Alien Invasion vel?? Som forøvrig har launch i dag.. *Gleder seg til han kommer hjem fra jobb* dessverre blir ikke grafikken oppdatert Crap... Synd det da, men spillet er uansett ett knall spill. Har spillt siden starten, å liker det fortsatt. Selv om det går mye i SWG for tiden.. Blir spennende å se åssen Alien Invasion blir.. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Vertfall siden det er gratis Er det ? Kjøpte det da det kom ut men satte meg ikke helt inn i det da, og gadd ikke bruke en slant i måneden (være støttemedlem) siden jeg ikke spilte det. Men er det slutt på at det koster pr. måned for å spille det ? Hvis det har blitt gratis skal jeg jaggu gi det en sjanse til.. Mulig det er gammelt nytt at det er blitt gratis, men, men Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Vertfall siden det er gratis Er det ? Kjøpte det da det kom ut men satte meg ikke helt inn i det da, og gadd ikke bruke en slant i måneden (være støttemedlem) siden jeg ikke spilte det. Men er det slutt på at det koster pr. måned for å spille det ? Hvis det har blitt gratis skal jeg jaggu gi det en sjanse til.. Mulig det er gammelt nytt at det er blitt gratis, men, men Det er gratis den første måneden, etter det er det vanlig pris.. Mye er det nå da tro??? 14.95$ eller no sånt... Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg har spilt AO siden februar og er utrolig begeistret. Som underholdningsprodukt er dette suverent. Innholdsmessig er spillet svært variert. Du kan spille det som sjakk eller et strategispill og "twinke" karakterer til å bli best mulig i pvp, det kan spilles som en chatte-kanal med kule avatarer eller du kan springe rund og bare drepe ting sammen med andre for å slappe av - og mye mye mer. Det er et komplisert spill, det er også noe av det som gjør det fascinerende. Til å begynne med lærer du nye ting hele tiden, det er kansje den artigste perioden. Jeg har ikke prøvd andre MMORPGer men i forhold til alt av single-player dataspill er AO i en annen klasse. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg har innstalert det i dag, alt fra nr 1 til shadowland var med, 200 kr.Rimelig? Tenkte først å prøve bare AO. Problemet er når jeg skal patche for server 1, auto patcher`en finner ingen patcher på patch serverene, er dette et vanlig problem? Men da jeg prøvde serveren under(på logg in menyen), så begynte den å laste ned noe, det står: getting map file. Tok lang tid dette gitt, neppe beste dagen å laste fra serveren med tanke på AI, men er det noen av dere så har patchet AO org. i det siste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå