pexxi Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Korr finner jeg en billig tenningslåS?? Hva slags butikker selger dette og for korr mye? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 sjekk på clas ohlson. De hadde hvertfall før. Husker ikke helt hva den koster. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 På Biltema tror jeg de koste 20-30 kroner! Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Tenningslås med fire stillinger: 1-0-2-start, siste stilling tilbakefjærende. Universalutførelse med 5 polet tilkobling, lev. med 2 nøkler. 15 A. Monteres i panel opptil 15 mm tykkelse, hulldiameter 19 mm. Produktnummeret er 25-534 og prisen er 139kr. Ditte finner du på clasern. Ole-Johan Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 På biltema har de best mener jeg, for de har kulest nøkkel Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hvordan kobler man en slik som olejohan nevnte ? Jeg har en slik lås. og et chieftec tower.. Takker for svar Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hvordan kobler man en slik som olejohan nevnte ?Jeg har en slik lås. og et chieftec tower.. Takker for svar Det er veldig enkelt, når du ser på power knappen din så er der 2 ledninger, så er det 2 "ledningsfester" på tenningslåsen din, så kan du bare klippe av den gamle power knappen din og koble på ledningene på tenningslåsen Eller du kan ta bort den gamle power knappen da og lage ny ledning til tenningslåsen så har du 2 Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hehe.. jeg tengte heller på tips til hvordan jeg skulle koble den må tenningslåsen jeg.. hva blir best og går det an å koble den på den " start fungsjonen ? slik du starter en bil for eksempel.. var dårlig formulert av meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå