i-am Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Nå har jeg fått NOK av Hardware.no moderator politikk ! Hvorfor i all verden har dere stengt min tråd om telenor og underskriftkampanjen mot prisene på ADSL ? Ja det står jo mye nytt der , blant annet att Telenor er dyrest i Europa/Verden ADSL ! Sjekk selv tråden her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=29017&forum=61 Vis dere ikke åpner min tråd , gidder jeg ikke bruke hardware.no mere :sad: _________________ [ Denne Melding var redigert av: i-am på 2002-05-05 20:29 ] Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Så tråden din levde ikke like lenge som du hadde håpet på? Går ut i fra at grunnen til at den ble sperret, var siste innelgget som er som mange andre innlegg i denne saken, fjortiss-preget. Bare masse banning osv. Ja det innlegget er rett og slett SPAM! Kobler du dette ti lat flere i den siste tiden har klaget til HW.no pga slike innleg, og fått svar at de skal skjerpe seg, skjønner du nok hvorfor! _________________ Bare litt nysjerrig: Hvilken stol bruker DU? Norges nye fotsoldater er kommet! [ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-05-05 20:28 ] Lenke til kommentar
Corn Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Ops, lagde nettopp en post om dette, la ikke merke til denne, sorry. Du er ikke alene.. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=29037&forum=60 Lenke til kommentar
i-am Skrevet 5. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2002 Hmm syntes disse "Hæstkukan" på hardware.no er alt for streng og burde ikke stenge tråder så fremt det ikke er spamming ! Ja æ er fra nord norge/Finnmark og e folk "hæstkuka" så e dem det... Hmm NRK banner eller stenger ikke "RORBUA" når Tore skoglund og resten av oss bannende og sværgende "nordlendinger" tar det ut ! Så slutt og sensurer , dokker "hæstkuka" og start og lev i ett fritt demokrati med det FRIE ord !!! ( 1-0 til han OLUF i RALLKATTLIA ) _________________ [ Denne Melding var redigert av: i-am på 2002-05-05 20:41 ] Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Jeg tror at grunnen er svært enkel... Mye banning, uenigheter osv. kan oppstå i slike tråder,... Og dette vises tross alt på forsiden på hardware.no (siste fra fourumet,..) - og slikt hører trossalt ikke til på hardware.no sitt forum,.. har selv svart på samtlige av de ja,.. Men mener at de som poster fordet må tenke litt før de poster. (tenker da på riktig kategori osv...) - Personlig syntes jeg at alle Telenor poster hører hjemme i Søppel,.. For det er det det trosalt er ,.. rent søppel. (de kunne passet under Internett og Nettverk også,.. men det blir ikke helt riktig det heller føler jeg,..)Annet om data kategorien blir missbrukt,... Går ut i fra at Moderatorene stenger tråder når de mener at stoffet begynner å bli litt vel upassende,.. - Derfor gir søppel kategorien deg mer frihet,... :smile: Jeg syntes Moderatorene gjør en god jobb og ser ingen grunn til å tråkke ned på de,... Men noen tråder som er stengt føler jeg burde heller blitt slettet... men men,. det er en annen diskusjon Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Kanskje de får betalt av Telenor for å stenge disse trådene? Virker ivertfall som Nettavisen får betalt for å skrive dritt om NGT og bare positivt om Telenor (bl.a en artikkel om at NGT's modem kan eksplodere, men jeg kaller det ikke å eksplodere når det kan komme en liten smell fra strømforsyningen første gang den kobles til!!!). Dette gjelder for øvrig bare noen få modem som ble sendt ut for en stund siden, og skjer kun ved første gangs oppkobling, så ikke vær redd for at dette skjer med ditt modem. Lenke til kommentar
president Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 1. Innlegget var bare spam, du har reklamert for oppropet x antall ganger før. Hvis du vil reklamere for det så får du heller kjøpe deg reklameplass på Hardware.no eller andre plasser. 2. Som så ofte før med disse trådene, så tar det ikke lenge før innleggene blir krydret med banning og skittkasting. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Quote: On 2002-05-05 20:34, i-am skrev:Hmm syntes disse "Hæstkukan" på hardware.no er alt for streng og burde ikke stenge tråder så fremt det ikke er spamming !Ja æ er fra nord norge/Finnmark og e folk "hæstkuka" så e dem det...Hmm NRK banner eller stenger ikke "RORBUA" når Tore skoglund og resten av oss bannende og sværgende "nordlendinger" tar det ut !Så slutt og sensurer , dokker "hæstkuka" og start og lev i ett fritt demokrati med det FRIE ord !!!( 1-0 til han OLUF i RALLKATTLIA ) I-am, du har herved den tvilsomme æren av å bli utestengt fra forumet. Til tross for gjentatte overtramp ser du ikke ut til å vise tegn til å skjerpe deg. Skulle du komme på bedre tanker, send oss en mail, og vi vil vurdere åpning av kontoen din igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg