Pippin79 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Hei! Jeg har kjøpt Nikon D70 - og har tatt noen fete konsertbilder. Men det er antakeligvis min subjektive mening. Kunne noen sett på de, samt gitt meg tilbakemelding? Storåsfestivalen Takk. Pippin79 Endret 31. august 2004 av Pippin79 Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Var et par flotte der ja. - Men du, kan du ikke heller ta og linke til 1-2 bilder du synes er spesielt pene, blir lettere å kritisere på den måten Dessuten er ikke bilder lov i signaturen på dette forumet! Redigert: Du har en god del helt kjempeflotte bilder synes jeg Men mye energi i, liker bildene godt. - Du har peiling, er ingen sånn helt store feil som går igjen, noen av bildene er kritikkverdige, - men så kommer det noen andre der du ikke bomma på samme måten, du ser godt hva som funker selv. Blir ikke helt bra å legge ut et digert album slik, - prøv heller som jeg sa, legg ut 1-2stk Endret 31. august 2004 av Velmont Lenke til kommentar
TST Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Det holder med en tråd om dette Pippin79. Denne stenges. http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=290322 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg