Evil Knivel Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 jeg har tenk på vannkjøling i shuttle pcen min. men siden det er det lite med plass så har jeg tenkt å forlenge kassen med et til shuttle kabinett. har sett de som har pakket alt inn men jeg vill prøve noe nytt?! så da lurer jeg på om noen her som har et kabinett uten hovedkort som jeg kan få kjøpt. finner ikke noe sted på nett der de selger bare kabinettet. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 legg ut anonse på bruktmarkedet. det hjelper ofte. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Det er faktisk mulig å montere vannkjøling i en shuttle. Se forumet på www.sfftech.com for ideer. Lenke til kommentar
Evil Knivel Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 jeg er helt klar over det og har sett mange som har gjort det men jeg vil ha plass til 2 hardisker og dvd osv. uten at pumpe og radiator blir i veien. derfor vil jeg plassere pumpe og radiatoren i den nye delen av kabinettet. og ha en større psu som du finner i vanlige pcer. eks denne Lenke til kommentar
Mira Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hva er poenget med shuttle da? Hvis det kabinettet blir større enn ett miditower? Lenke til kommentar
Evil Knivel Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 har tenkt å forlenge den slik at den blir lengre. da er du jo langt fra et miditower. midi er mye høyere. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 men det blir sinnsykt langt da.. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Håper du ikke skal bruke to fulle "Shuttle-lengder" som blir ca. 60cm. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 vri hodet 90 grader nedover, og se nøye på bildet under: voila, 60cm lang shuttle TrulZern fikser problem, ring dag og natt! Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Enter Aquarius III Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå