Panodil Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Har internett fra NGT med Netopia 3351 router. Bak denne har jeg en HUB. Har to maskiner. En Mac og en PC. Har en skriver som er tilkoblet Macen. Hva må jeg gjøre for å kunne bruke skriveren fra PCen + kunne sende filer mellom maskinene? Edit: Bruker WinXP på PC Endret 31. august 2004 av Panodil Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Ingen som vet? Lenke til kommentar
TorS Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg har ikke brukt mac noe særlig, så du må ikke spørre meg hvordan det skal gjøres, men jeg tror det går an å sette opp samba til å dele filer/skrivere akkurat som om det var ei windows-maskin det var snakk om. Når du først har satt opp det, kan du gå inn på macen fra windows-maskine og hente hva du vil Lenke til kommentar
greigster Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 jeg har bare gjort det motsatt vei, og det funket som en draum..-finn printeren i Network Printers (den er på winXP, -sharet ut). skulle tro det går bra motsatt vei også..men har ikke prøvd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå