leseo Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Les emne Kan ikke gjøre d ikke Windows XP Pro Noen som vet hvor man kan laste ned de biblioktekene hen? Står at d er noen libraries. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Hvis du hadde skrevet litt mer om hvilke libraries det gjelder så kunne kanskje noen hjelpe deg... Lenke til kommentar
house Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 har vel sikkert noe med at XP er 32bits tenker jeg... win3.11 og sånn er 16bits... sier seg selv det atte det ikke funker, men det finnes sikkert noe som gjør systemet bakover kompatibelt, selv om jeg ikke skjønner hva du skal med 16bits programmer lixom Housey Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Quote: On 2002-05-05 21:00, house skrev:har vel sikkert noe med at XP er 32bits tenker jeg... win3.11 og sånn er 16bits... sier seg selv det atte det ikke funker, men det finnes sikkert noe som gjør systemet bakover kompatibelt, selv om jeg ikke skjønner hva du skal med 16bits programmer lixom Det er fullt mulig å kjøre 16-bits programmer i NT-baserte OS selv om de er 32-bits. Men om det er vits? Vel, det er jo kult å spille noen gamle spill av og til (syns jeg ihvertfall). Praktisk talt all software fra før Win95 er jo 16-bits. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå