scoot Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Egentlig en fin telefon! Lenke til kommentar
Libom Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hva er forskjellen mellom den og 6600?? (utenom størelse) Er ikke så mye dah ...utenom bateritid og taletid.....noe mer? Hvis dere skulle velge mellom den eller 6600...hvilken og hvorfor?? Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 folk som har peil på foto vet at megapixel ikke er avgjørende for bildene en tlf tar. siemens s65 med sine 1,3 m pixel er et eksempel på det. Siemens S65 tar jo BRA bilder. Lenke til kommentar
simson Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 folk som har peil på foto vet at megapixel ikke er avgjørende for bildene en tlf tar. siemens s65 med sine 1,3 m pixel er et eksempel på det. Jeg tror nok jeg har god peiling på kamera, og mener at en komplett telefon BÅDE skal ta bra bilder OG ha megapikseloppløsning. Et digitalkamera med kun VGA-oppløsning kan ha bedre linse, fargegjengivelse og skarphet enn et megapixelkamera, men har dårligere oppløsning. Den gjengir rett og slett færre punkter i bildet. Lenke til kommentar
boss3 Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 lurer også på det ass..hva er egentlig forskjellen på 6620 og 6600..? hvis det bare er kamera og edge/3g så vil jeg si at jeg synes 6600 har et mye chillere design men det er nå min mening da Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 lurer også på det ass..hva er egentlig forskjellen på 6620 og 6600..? hvis det bare er kamera og edge/3g så vil jeg si at jeg synes 6600 har et mye chillere design men det er nå min mening da Eh.. 6260 har MP3 og Radio i STEREO Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 lurer også på det ass..hva er egentlig forskjellen på 6620 og 6600..? hvis det bare er kamera og edge/3g så vil jeg si at jeg synes 6600 har et mye chillere design men det er nå min mening da Eh.. 6260 har MP3 og Radio i STEREO kilde? Lenke til kommentar
lmopheim Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Har funnet dette på mobileburn.com: Specifications for the Nokia 6260 Band Triband GSM (900/1800/1900Mhz or 850/1800/1900Mhz) Data GPRS Size 102mm x 49mm x 23mm, 109cc Weight 125g Battery Life 96 to 144 hours standby time 2 to 4 hours talk time Main Display 65k color TFT, 176x208 resolution Sub-Display N/A Camera 640x480 resolution Video Video capture/playback Text Messaging MMS/SMS Email Yes (POP/IMAP/SMTP), with VPN support Browser WAP v2.0/xHTML/HTML Bluetooth Yes Infrared Yes Java Yes (MIDP v2.0) Polyphonics Yes (48 voice) Radio FM Stereo Memory 6MB total, 3.5MB available, MMC slot expansion Other Video playback supports: MPEG4, 3GPP, RealVideo. Audio: Midi, AMR, WAV, MP3, AAC Word/PowerPoint email attachment viewers. Handsfree speakerphone.Nokia Push To Talk (PTT) support with dedicated button. SyncML support. Runs Series 60 Second Edition UI. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 6260 blir nok min nye telefon Endelig en klapptelefon med en del funskjoner og mp3 og radio!! Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 S700 er MYE større!!!! Den er dritlekker S700: 107 x 49 x 24 mm = 125 ccm 6260: 102 x 49 x 23 mm = 114 ccm Du kan da virkelig ikke mene at S700 er MYE større? Knapt noen forskjell der. Når den er sammenlagt er den større ja som du skriver, når den er utslått er den MYE større :-) Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 6260 blir nok min nye telefon Endelig en klapptelefon med en del funskjoner og mp3 og radio!! men hva er vitsen med det når den har ca. 2 timers taletid? kult med en telefon som alltid er tom for batteri Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 2-4 fire timer. Leser du specs ser du at de ALLER fleste skriver dette. FORUTNE SonyEricsson. De skriver 10 timer tale og opptill 450 timer standby. Ikke i NÆRHETEN! T68 skulle ha 900 timer standby...hehe. Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 forstod ikke helt hva du mente her, sier du at 2 timers taletid er bra? Samsung leveres vel med 2 batterier så der får en jo tilnærmet dobbel taletid. Alle produsenter overdriver med batteritidene, ikke bare Ericsson personlig ville jeg i allefall ikke kjøpt en telefon som kan brukes i 2 timer så må den lades opp igjen Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 S700 er MYE større!!!! Den er dritlekker S700: 107 x 49 x 24 mm = 125 ccm 6260: 102 x 49 x 23 mm = 114 ccm Du kan da virkelig ikke mene at S700 er MYE større? Knapt noen forskjell der. Når den er sammenlagt er den større ja som du skriver, når den er utslått er den MYE større :-) Tenk litt over hva du skriver. Størrelsen (volumet) er uendret selv om man åpner/lukker mobilen. eks: Melk tar like stor plass inni melkekartongen som det gjør i en bolle. Uansett hvordan man vrir å vender på det, så er det fortsatt nøyaktig like stort. Lenke til kommentar
Libom Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Litt dumt at det ikke er såå mye standby tid.Spesielt når det er mp3 så sluker d jo batteriet fort...men det går an å lade hver natt dah Utenom batteriet..så er det en nydeliig tlf Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 forstod ikke helt hva du mente her, sier du at 2 timers taletid er bra?Samsung leveres vel med 2 batterier så der får en jo tilnærmet dobbel taletid. Alle produsenter overdriver med batteritidene, ikke bare Ericsson personlig ville jeg i allefall ikke kjøpt en telefon som kan brukes i 2 timer så må den lades opp igjen Du sier at 2 timer er dårlig. Det står 2 - 4 timer. Da kan det vel like godt være 4 timer? I manualene til de aller fleste mobilene står det : Taletid 2 - 4 timer. Men i praksis er forksjellen varierende. 6260 har nøyaktig like bra standby som alle andre telefoner, men i PRAKSIS kan det være minder.....eller mer......Det gjenstår å se Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 S700 er MYE større!!!! Den er dritlekker S700: 107 x 49 x 24 mm = 125 ccm 6260: 102 x 49 x 23 mm = 114 ccm Du kan da virkelig ikke mene at S700 er MYE større? Knapt noen forskjell der. Når den er sammenlagt er den større ja som du skriver, når den er utslått er den MYE større :-) Tenk litt over hva du skriver. Størrelsen (volumet) er uendret selv om man åpner/lukker mobilen. eks: Melk tar like stor plass inni melkekartongen som det gjør i en bolle. Uansett hvordan man vrir å vender på det, så er det fortsatt nøyaktig like stort. Jeg har tenkt og skjønner fremdeles ikke deg. Jeg tenker ikke på volum. Jeg vet da godt at 1 + 1 = 2 osv. Det jeg sier er at S700 er mye STØRRE! Når du bretter ut S700 er volumet nøyaktig det samme men fysisk sett er den større!!! Det ser vel du også?? Om du bretter sammen ett papir blir det en LITEN ball. Bretter du den ut er den samme mengden MYE større..... Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg har tenkt og skjønner fremdeles ikke deg. Jeg tenker ikke på volum. Jeg vet da godt at 1 + 1 = 2 osv. Det jeg sier er at S700 er mye STØRRE! Når du bretter ut S700 er volumet nøyaktig det samme men fysisk sett er den større!!! Det ser vel du også?? Om du bretter sammen ett papir blir det en LITEN ball. Bretter du den ut er den samme mengden MYE større..... overflate er det nok du mener Overflatestørrelse og volum (vanlig størrelse) er to ulike ting. For meg så skal en mobil gjerne ha stor overflatestørrelse når den er åpnet. Det er jo fint å ha plass til store taster og stor skjerm? Derimot når den ligger klappet sammen i lommen kan den gjerne ha lite volum. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Overflate ja ( størrelse ) LITT enig. Jeg syntes den blir FOR stor utslått......Der er 6260 bedre, derfor vil jeg nok velge 6260 Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hvis man bare ikke måtte vri om halsen på den for å kunne ta bilder, så... Poenget med kamera på mobil er jo spontaniteten, og den mister man litt her, når man må dra et mumbojumbo triks for å få telefonen i kameramodus. Ellers veldig bra telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå