Kenny Bones Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Noen som venter på stipend? Jeg fikk beskjed om at jeg ikke får stipend før om 8 uker!!!!! Hva er det da??!!! Det er jo NÅ jeg trenger det på grunn av busskort og husleie og lignende! Skjønner ikke hva de folka der tenker på jeg.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Er behandlingstiden på 8 uker, eller har du fått svar om at du har fått tidlelt stipend? Jeg har fått sitpendet mitt for lenge siden pga jeg søkte tidlig. (jeg er lærling). Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Jeg er også lærling og sendte inn søknad i begynnelsen av August. Nå vet jeg ikke om det tar 8 uker for meg, men kjæresten min er student og hun fikk beskjed om at det rar 8 uker. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 satans lånekasse har ikke fårståt seg på det at saksbehanlig ikke burde ta så lang tid . når man søker utenfor høst tiden tar det 6 uker !!!!! hva er det som tar så himla lang tid .. ligger søknaden der og samler støv ?? burde jo ikke ta lenger tid en et par dager og sjekke ut en søknad all infoen om skole og sånne ting vi jeg to ligger på datan (skolene sender jo slik info) noen som vet mere og dette ?? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg er også lærling og sendte inn søknad i begynnelsen av August. Nå vet jeg ikke om det tar 8 uker for meg, men kjæresten min er student og hun fikk beskjed om at det rar 8 uker. i fjor tok det 6 mnd for dem som søkte lån og... selv fikk jeg mitt som vanlig tilbake pga en mangel... Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 6 MÅNEDER??!! Herregud! har de litt for lite folk som jobber der eller? Sjuke folk Lenke til kommentar
TRS Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) i følge lånekassen er ikke min søknad kommet til dem enda virker det som, enda den ble sendt for et par uker siden eller så, hvis det da tar 6 uker+ bare og behandle den NÅR, de "får den inn" så blir det baluba Endret 31. august 2004 av Eurofighter Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 satans lånekasse har ikke fårståt seg på det at saksbehanlig ikke burde ta så lang tid . Vær heller glad for at du i det hele tatt får noe ! Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) WTF? Tar det så lang tid for folk? Gikk 3 dager for min del da... Endret 31. august 2004 av Atpn Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Fikk svar fra lånekassen 2-3 dager etter jeg leverte søknaden i august og fikk utbetalingsslippen samma uka som jeg begynte på skolen. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Fikk godkjent søknaden en dag etter jeg søkte, fikk det utbetalt noen uker senere.. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 jeg har ikke fått enda, men de på skolen min sa det tok 2 uker ca.. Lenke til kommentar
Skabbfot Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Kommer kanskje ann på navnet? At de tar det alfabetisk eller no sånn.. ikke vet jeg Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Fikk godkjent søknaden en dag etter jeg søkte, fikk det utbetalt noen uker senere.. Når leverte du den inn? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 satans lånekasse har ikke fårståt seg på det at saksbehanlig ikke burde ta så lang tid . når man søker utenfor høst tiden tar det 6 uker !!!!! hva er det som tar så himla lang tid .. ligger søknaden der og samler støv ?? burde jo ikke ta lenger tid en et par dager og sjekke ut en søknad all infoen om skole og sånne ting vi jeg to ligger på datan (skolene sender jo slik info) noen som vet mere og dette ?? Har du engang en anelse om hvor mange det er som søker? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Lever søknaden om neste års stipend før skoleslutt, da får de et par månder på seg, og svaret (=pengene ) ligger og venter på deg allerede første skoledag! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Fikk godkjent søknaden en dag etter jeg søkte, fikk det utbetalt noen uker senere.. Når leverte du den inn? Hm, i slutten av Juli tipper jeg.. Evt tidlig begynnelse av august. Søkte på nettet.. Tror ikke navn har noe å si, de tar det vel i rekkefølgen levert inn ellerno, eller slik bunken ligger.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 HM! Nå har jeg fått min andre stipendutbetaling for dette halvåret Trodde ikke den skulle komme før 15. septemer. Skjønner ingen ting. Noen andre som vet hvorfor jeg fikk 30. august i stedet for 15. september? Lånekassen nekter å svare telefonen Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Søker man på nettet går det raskere, eneste problem er at man må være over 18 for å søke på nettet. Alle oss under 18 må derfor gå og vente på snailmail :-( Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Såvidt jeg har forstått det kan ikke elever i vanlig videregående skole søke på nettet. Jeg er over 18 og kunne ikke søke på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå