RogueFreak Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Ok, nå begynner jeg seriøst og vurdere og bytte host. Hele xmac og servere er fortsatt nede. Er det ingen som vet hva som skjer nå? Tålmodigheten min begynner å bli ganske tynnslitt nå... Lenke til kommentar
magh Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Oppe igjen nå. De burde ha en MEGET god forklaring på denne siste nedetiden. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Var det oppe igjen i dag tidlig, eller er det oppe for noen nå? Fordi jeg kommer fortsatt ikke inn på noen av mine sider eller www.xmac.no nemlig... EDIT: nå virker sidene mine igjen, men fortsatt ikke www.xmac.no - er dette noe som kommer og går? (de begynte å virke ca. 5 minutter etter at jeg skrev innlegget) EDIT 2: Det er definitivt noe som kommer og går nå.... 2 minutter etter at jeg editerte og sa at sidene mine virker...virker de ikke igjen nå. Endret 5. september 2004 av RogueFreak Lenke til kommentar
tikniver Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg har sendt flere mailer og de har ikke svart. Er det ingen som har hørt hva som er på ferde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå