TLZ Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 For noen dager siden bestilte eg en Philips 256 Mb Mp3 spiller nøkkel. Denne har funket utrolig bra, det er faktisk den mp3 spilleren eg er mest fornøyd med....til nå. Eg var på en annen PC og skulle kopiere noen filer til den. Etter det så har den nektet å funke. Når eg slår den på standby så gid diplayet meg bedskjed om at det er ingen filer på den. Når eg prøver å åpne den på PC'n så får eg enten I/O feil eller en melding som sier at eg skal putte et media inn i disken... Utrolig irriterende da eg bruker denne til å høre på musikk såvel som å flytte filer. Noen som vet råd, bør eg bare returnere den til elkjøp? Er takknemlig for svar. Lenke til kommentar
mugnas Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg har også en minneplugg med problemer... En 512 mb som jeg kjøpte fra PcMax. Brukte den for flytting av filer, men så ville den plutselig ikke mer. Det ligger en videofil på pluggen, men den gir meg ikke tilgang til å hverken fjerne, endre eller legge til filer. Enten får jeg melding om at jeg ikke har tilgang til disken, eller så er det CRC-feil. Har prøvd alt fra å laste ned siste drivere for usb-kontakten til å forsøke å endre når Windows er i sikkermodus. Finnes det ingenting jeg kan gjøre for å få pluggen i drift? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg har også en minneplugg med problemer... En 512 mb som jeg kjøpte fra PcMax. Brukte den for flytting av filer, men så ville den plutselig ikke mer. Det ligger en videofil på pluggen, men den gir meg ikke tilgang til å hverken fjerne, endre eller legge til filer. Enten får jeg melding om at jeg ikke har tilgang til disken, eller så er det CRC-feil. Har prøvd alt fra å laste ned siste drivere for usb-kontakten til å forsøke å endre når Windows er i sikkermodus.Finnes det ingenting jeg kan gjøre for å få pluggen i drift? Prøv den på en annen pc. Verdt et forsøk Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 prøv den på pcn der den feilet og se om den virker der. Hvis ikke så kan dere foratere dem med programvaren som fulgte med. Har nå en fra twinmos som funker knall og hadde en fra billionton som også var knall (enda bedre faktisk) men problemet med dem er at tuppen der usb pluggen er blir fort løs så den må i retur Men bruker dere greie for sikker fjerning av enhet da? (den i tray?) Lenke til kommentar
bengh Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Formater den med FAT16 slik du gjør med en floppy disk. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 På noen slike kan man velge mellom to settings, den ene er zip husker ikke den andre. Har du en slik, prøv den andre settingen, det fungerte for en på jobb her. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Det er ikke noen som drives med forskjellig strømstyrke? Mener å ha sett to varianter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå