Krezzo Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hei! jeg har et problem når jeg skal spille desert combat, for når jeg kommer inn i spillet, så kommer det frem et STORT vindu som det stå noe om "vote_map" osv. og detter vinduet får jeg ikke fjernet, og med andre ord så greier jeg ikke å spille desert combat. men jeg greier og spille battlefield. har testet destert combat v0.38-0.6 og 0.7 uten at det blir noen forskjell, info: exp. pack: "road to rome" og "secret weapons" AMD xp2500, 512 ddr ram, fx 5600 ultra ++ takker så mye for svar Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Feilpost, flyttes til Battlefield-forumet. Endrer også til mer beskrivende topic. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Er det ikke bare å velge ditt spawnpoint også trykke 'Done'.. viss jeg fårstår deg rett. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hei! jeg har et problem når jeg skal spille desert combat, for når jeg kommer inn i spillet, så kommer det frem et STORT vindu som det stå noe om "vote_map" osv. og detter vinduet får jeg ikke fjernet, og med andre ord så greier jeg ikke å spille desert combat. men jeg greier og spille battlefield.har testet destert combat v0.38-0.6 og 0.7 uten at det blir noen forskjell, info: exp. pack: "road to rome" og "secret weapons" AMD xp2500, 512 ddr ram, fx 5600 ultra ++ takker så mye for svar du MÅ ha nyeste oppdateringen til battlefield, kom opp sånn til meg å men jeg patchet battlefield da ble det vinduet vekk når jeg startet desert combat! Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Skjønner ikke helt hva du mener... Ta et screenshot! Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Last ned BF 1.6 som noen sa her.. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Du får ikke installert .7 uten å ha 1.6 installert... Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 skal prove og legge inn patchen... sitter paa skolen, saa jeg har ikke nett paa min pc.. det maa vere patchen .. for jeg har provd og legge inn v6, for v7 Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Du får ikke installert .7 uten å ha 1.6 installert... Jo du får instalert det, men hvis du ikke har den nyeste battlefield patchen kommer det opp sånn vindu .... Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Jah, men du må nå ha installert 1.6 for å kunne spille =) DesertCombat Beta 0.7 Linux Server Files - (Requires BattleField1942 1.6) Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Hei igjen!! nå har jeg lagt inn 1.6 patchen, men det funker f*** ikke. det samme problemet kommer, og det verste er at nå er problemet også i battlefield noen flere forslag som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Saugen Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 nesten alle versjonene av dc. er ein masse bug's på... men jeg har iallefall ikke det problemet.... Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Kan ikke du ta et screenshot over dette problemet ditt? Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 sorry.. har ikke nett på pc'n min .. men jeg får bare opp et gjennomsiktig vindu der det står : noe om at vote på map er ikke aktivert - også kan du trykke på close eller på velg.. eller noe. men du kan spille for det om, men du ser ikke så veldig mye igjennom vinduet du får opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå