Cezar87 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) jeg har tenkt til å kjøpe meg en ny data når half life2 kommer ut! jeg er en AMD bruker og lurer på litt forskjellige tips om hva jeg burde kjøpe! det skal være nytt Kabinett, hovedkort, CPU og 3dkort! kan jeg få noen linker og tips om priser! burde jeg bytte til P4 eller holde meg til AMD? Håper på mye bra svar! MVH Alexander Endret 31. august 2004 av Cezar87 Lenke til kommentar
Kento Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Det beste er å gå inn på www.komplett.no og sjekke prisene på delene du trenger og så kjøpe det dyreste ut i fra hva lommeboka tåler. Men du har en 64bit AMD prosessor og 1Gig RAM du ikke sant? Det holder i massevis bare du kjøper et nytt skjermkort. Det beste skjermkortet ute nå i mine øyne er Radeon X800XT, men et Radeon 9800 Pro kort er også veldig bra og ikke dyrt. Jeg vet ikke så mye om geForce6800 serien, men det finner du _masse_ poster om rundt på forumet Vent med å oppgradere pc'en sier jeg, for du kan fint nyte HL2 med den pc'en du har, med mindre det feiler den noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå