PlatinumFlyer Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Er vel ingen aldersgrense på å lage mat. Selvsagt ikke - og heller ikke hva jeg mente. Men BurgerKing vil vel kanskje sikre seg ved opperere med en slik grense. Dog, både BurgerKing og McD er franchise, så det er jo opp til den enkelte eieren. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hvem er Trond Moi ?Hvorfor kler meg ut slik som du sier ? neida...jeg vil ha penger og billig burger. Unnskyld meg, men er ikke du døv? Kan bli litt vanskelig å ta imot bestillinger og andre ordre da vel? Han kan vel lage maten? Det vil vel ikke bli effektivt. De pleier jo ofte å rope hva som skal lages. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hvem er Trond Moi ?Hvorfor kler meg ut slik som du sier ? neida...jeg vil ha penger og billig burger. Unnskyld meg, men er ikke du døv? Kan bli litt vanskelig å ta imot bestillinger og andre ordre da vel? Han kan vel lage maten? Det vil vel ikke bli effektivt. De pleier jo ofte å rope hva som skal lages. Har de ikke skjermer? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Leverer en søknad? ... det høres fornyftig ut syns nå jeg da. Edit: men jobb et annet sted du Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hvem er Trond Moi ? En av norges genier innen mat.. Driver resturant kjeden Bølgen å Moi. Han er vell mest kjent fra: Mitt store idol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå