Howard Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Musmatte med lys for "PC-rånere" Er du lei av den den slitte filttrukne musmatten foran deg? iCute har introdusert en musmatte med innbygget LED-lys, i tre forskjellige fargevarianter. Les artikkelen her Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 fedt...håper de er ok da... (hadde vært utrolig bra om de hadde vært så snartenkte att de la på en USB inngang på musmatta, sånn at det ikke tar opp en plass, og man kan koble musa til der..! Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Kan ikke dette bli et forstyrrende element om man er midt i et gjøremål som krever konsentrasjon? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Da er det vel bare å koble den av usb porten.... Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Prøvde ein gang å modde ein slik. Men det gidde eg snart opp. Og dersom det kjem ut i "ferdig" versjon, så gidder er det ikkje noko spesiellt med det lengre Men stilig for det Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Det der var ingen nyhet i det hele tatt, har selv Lightpad som har fire forskjellige farger og kan kombinere disse og som i tilegg fungerer veldig bra med optiske mus. Lenke til kommentar
kenthaman Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Spennende... Lurer på om de vil få suksess her til lands. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Så kule ut, men litt for mye. Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Mener da jeg så slike musematter for nesten et år siden, ligger vi så langt etter her til lands da? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Mener da jeg så slike musematter for nesten et år siden, ligger vi så langt etter her til lands da? Helt klart *old* Går HW inn i en agurk-tid? Lenke til kommentar
insider Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 noe harry ja men den så fet du da og ubs på musematta er noe nytt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 gammalt nytt. Ubs? usb ^^ Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 så grusomt spesielt ut Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg kjøpte en slik en for vel 1,5-2 mnd siden, og den så veldig fet ut, men den lyser kun så du ser det når det er mørkt....på dagtid og utover ettermiddag ser du veldig lite ti lyset rundt..... En annen ting er at platen jeg hadde i allefall ikke var helt bein, så den "vippet" når jeg flyttet musen,,, En tredje ting er at den var så har og hadde ikke "anti gli" under så hele mus"plata" danset på bordet, og slik hard plate var ikke optimalt for en laser mus.... Jeg ville ikke annbefalt denne videre, men men det er da min mening,,,,jeg bytta ihvertfal min og fikk penga igjen ganske fort etter ;-) Lenke til kommentar
Gambler FEX online Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 nei og nei! Lys er bare billig effekter som blir kjedelig etter 5 minutter. Enkel og passiv/matt design og ikke blank/plastikk/chrome er noe som vokser på deg og mer behagelig. Dette er billig søppel som selger bra! http://jooh.no/root/pix/case_cheesy/ ok nå har jeg roet meg Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Det hadde jo vært litt kulere hvis den varierte lystyrken med hvor mye musa ble forflyttet... Bare en tanke... Lenke til kommentar
apekatten123 Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Dette var jo gammelt nytt.. Har en slik alt.. Bare et annet merke.. Pcstyling.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå