Gå til innhold

Det svakeste ledd...

Anbefalte innlegg

Allerede en tråd om dette, ja.. Poster her, jeg.

Prøvde å se på det. Orket ikke å se det ferdig en gang. Konseptet passer ikke inn i norsk kultur i det hele tatt etter min mening. Vi nordmenn er alt for "snille" og programlederrollen virker påklistret.

Synes heller ikke konseptet er noe bra. Flere av deltakerene svarte bra, og hadde egentlig fortjent skryt, noe som virker som er utelukket i programmet..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husker at jeg pleide å se på det på BBC for lenge siden, den orginale var mye bedre.....

Nå har ikke jeg sett mer enn et par minutter av den britiske versjonen, men jeg synes den norske er kurrant også jeg.

Eneste grunnen til at jeg ser på det, er at jeg venter på at onkelen min skal delta, og vi veit ikke når han skal være med. Sleip måte å kapre noen seere på hvertfall, men det funker.

Så hvis dere switcher innom og ser Johnny, så veit dere hvem dere må håpe på :p

Lenke til kommentar

Hva med denne kommentaren da?

Anne: Hvorfor stemte du på spiller2?

Spiller1: Fordi jeg syntes han var like dårlig som meg.

Anne: La oss heller si at du var like dårlig som ham!

Tragiskkomisk ja.. Det er det rette ordet :!:

Men veldig gøy å se på :D Alt blir liksom så dumt

Lenke til kommentar
  • 6 år senere...

Superbump!

Jeg googler stadig dette programmet for det var så flaut hvordan Anne Grosvold «ledet» det. Har det ennå friskt i minne.

Men som noen foreslo her, synes jeg NRK burde tatt det opp igjen, med Otto Gjespersen! :D

NRK dreit seg virkelig ut med å prøve å liksom ha den samme tonen som Anne Robinson... ikke rart det ble lagt ned etter én sesong. Programmet lever jo i beste velgående i Storbritannia ennå.

Lenke til kommentar

Hold deg til episodene fra UK med Robinson, du. Finner dem på torrentsider. Å blåkopiere hennes konsept på norsk blir urteit uansett hvilken "komiker" man setter til jobben. Den eneste grunnen til at Grosvold ble ansatt der var at hun ligner litt på Robinson, og er kjent som en "seriøs programleder" i Norge. Hun feilet hardt på den iboende engelske sarkasmen.

Når Otto Jespersen gjør sine rants på TV, høres det ut som han leser rett fra manuskript.

Blir som å erstatte Stephen Fry med Thomas Gjertsen i en norsk versjon av Q.I.

Nå skal TVNorge prøve seg på Roast'ing av kjendiser, noe Comedy Central har hatt i 20 år allerede. Med nettop..Thomas Gjertsen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...