Gå til innhold

Det svakeste ledd...

Anbefalte innlegg

Hele idèn med programmet var jo ikke at de skal bli sinte av kommentarene, du la jo merke til at hun gamle dama ble jo omtrent vettskremt av det Anne Grosvold sa.

Hun tok det litt for seriøst tror jeg.

Og jeg sier bare "SI SPAR FORFAEN".

Stakkars andre folk som klarte å komme oppi 10.000 så kom liksom hun dama i midten og ødela alt to ganger!

Pet_Ter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gi Anne Grosvold noen programmer for å komme inn i den rette rytmen da.

Minner alle på at Nytt på nytt ble slaktet etter premieren også, fordi programlederne var utilpass i rollene sine. Hvis NRK har is i magen som den gang så er snart Weakest Link stort her også. Jeg fikk ikke med meg første episode av Weakest Link her om dagen, noe som irriterer meg en smule, jeg har gledet meg til dette i et års tid.

Fridjof Wilborn når jo ikke Regis Philbin opp til knærne han heller, og folk ser da på det programmet også.

Lenke til kommentar

Må bare få sagt det jeg også; "det svakeste ledd" er det latterligste programmet jeg har sett på tv på lenge. Men det er bare p.g.a. Grosvold, konseptet er greit nok.

Anne: Du er litt feig, skammer du deg?

Spilleren: Neii....

Anne: Men det burde du.

Endret av firstperson
Lenke til kommentar

En del som skriver her at konseptet er bra men jeg skjønner ikke helt det heller.'

Konseptet suder det og. Skal deltakere som svare riktig på 4 av 5 spm drites ut? Når jeg sitter hjemme og prøver og svare selv, kommer deltakerene meg ofte i forkjøpet. Skjønner godt at det er fort gjort å gjøre en eller annen feil.

Programmet er lagt opp til at det skal være veldig dramatisk, overdrevent dramtisk. Etter en runde skal deltakerene stemme ut en ny person. Det er grenser for hvor mye intriger det kan bli i løpet av to minutter mens man svare på spørsmål. Det tåpligste er intervjuet med deltagerene som har blitt stemt ut.

Jeg så altså på programmet på nytt på mandag, sånn er jeg. Fikk meg en god latter i det misnte for jeg syns det er så dumt.

Lenke til kommentar

AG: "Er jeg verdens frekkeste person?"

En eller annen: "Nei, du er hun koselige fra Sommeråpent og Frokost-TV. Du er sannsynligvis verdens snilleste person."

AG prøver å finne på noe spydig, før hun legger hodet litt på skakke og spytter ut all ondskapen:

AG: "Du har vel ikke glemt hjernen din i garderoben?"

YESS! Way to go!

Det AG egentlig skule gjort var:

AG: "Jeg skal blåse hjernen din ut i garderoben."

Hvorpå hun slenger en DIGER bazooka opp på skuldra, og blåser deltageren tvers igjennom rommet.

:p

Endret av ^Elg^
Lenke til kommentar
Minner alle på at Nytt på nytt ble slaktet etter premieren også, fordi programlederne var utilpass i rollene sine. Hvis NRK har is i magen som den gang så er snart Weakest Link stort her også. Jeg fikk ikke med meg første episode av Weakest Link her om dagen, noe som irriterer meg en smule, jeg har gledet meg til dette i et års tid.

Fridjof Wilborn når jo ikke Regis Philbin opp til knærne han heller, og folk ser da på det programmet også.

Minner om at det var avis-kritikerene. Selv så jeg på Nytt på Nytt fra starten på en bortgjemt sendeplass sent på NRK2. Har alltid likt det programmet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...