KS Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 .. var vel i grunn programlederen, Anne Grosvold. Det var dårlig! Hun skulle liksom være tøff og mobbe deltagerene men det faller litt på steingrunn når man sier til en som har svart riktig på nesten at "du burde gå hjem og lese mer" når han svar feil på et lite spørsmål. Det var jo nesten sånn at deltagerene lo litt av hele opplegget. Gjett om jeg gjorde det. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Helt enig. Utrolig teit program. Hun dama i den britiske versjonen er mye bedre. Endret 31. august 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
insider Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 heh, så på det i går jeg også, synes det var litt vil du bli millionær av det. Programlederen, Anne Grosvold kom tidt og ofte med spydige og dumme kommentarter som var så dumme av de nesten ble morsomme Lenke til kommentar
Blib Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Programmet virket genialt, programlederen gjorte et helt patetisk forsøk på å være skummel Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Etter å ha sett Anne Grosvold i andre programmer kunne hun ikke virket skummel som levende død en gang.... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Anne Rice som har den engelske versjonen av programmet STORKOSER seg når hun er frekk i kjeften, i motsetning til Anne Grosvol som leste rent fra manus... Nå var ikke den britiske versjonen utrolig bra i begynnelsen, men Anne Rice er om ikke annet litt frekkere og kjappere i hodet en Grosvol... You are the weakest link, Goodbye! Lenke til kommentar
Lou Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Tipper der var mye latter i studio under inspilling, fra alle. Liker stilen, men AG ble bare morsom. Endret 1. september 2004 av Lou Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Så det her om dagen , noe av det dårligste programet Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Programlederen, Anne Grosvold kom tidt og ofte med spydige og dumme kommentarter som var så dumme av de nesten ble morsomme Det var det beste med hele programmet, Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Er ikke det hu dama som var i sommeråpnet? Lenke til kommentar
T.L Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Er det ikke litt ironisk at Anne Grosvold skal mobbe deltagerne for manglende kunnskaper, da hun selv klarer å stappe inn 150 faktafeil eller hva det var i den boka si? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 De patetiske forsøkene på å leke ond var det eneste jeg gledet meg over. Kjipt program. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hun dama i originalversjonen (går på BBC fremdeles tror jeg) er jo helt RÅ når det gjelder å drite ut deltakerne. Tror nok ikke Grosvold kommer i nærheten en gang. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Stemmer det. Alle vet jo at hu er snill som et lam.. Blir ikke no morsomt da? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Navnet på showet passer jo bra da. Siden programlederen tydelighvis er dette. Tog du ann?? Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Anne Rice som har den engelske versjonen av programmet STORKOSER seg når hun er frekk i kjeften, i motsetning til Anne Grosvold som leste rent fra manus... Anne Robinson heter programlederen på BBC. Anne Rice er vell forfatteren av de vampyr-bøkene. Etter min mening er Robinson mye bedre enn Grosvold. Endret 2. september 2004 av Kenneth_S Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Stemmer det. Alle vet jo at hu er snill som et lam.. Blir ikke no morsomt da? Nope, ikke noe morsomt. De skulle hatt en skikkelig panserbitch (vet om flere lærere jeg har hatt som egner seg :---( ). Kunne vært kult, men fornærmelsene satt lissom ikke... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Tror greia er at Grosvold ligner litt på Anne Robinson. Det påtatte "streng-skolelærer" greia funka heller dårlig for henne. Robinson har holdt på i flere år og vært med fra starten av konseptet. Klart hun er mye bedre. Ser bare for meg det "koselige" sommeråpent-trynet, eller intellektuelle samtaler med forfattere i Bokbadet. Hu er nok litt for kjendis i Norge. Robinson er BARE kjent for "The Weakest Link" liksom. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Anne Grosvold er alt for carebear for det programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå