Odden Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 det er en toshiba DVD rom sd c2502 vennligst hjelp meg, og helst ingen risikable ting pga det er jobben til fatteren sin pc. det er en bærbar maskin [ Denne Melding var redigert av: Odden på 2002-05-05 19:56 ] Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Halla Høres ut som det er en DVD spiller på en bærbar pc?? hvis det er det er det ikke anbefalt å gjøre den sonefri. Har to kpmpiser som har brent seg på den. Resultate ble at den sluttet og spille den sonen den var ment å spille også. Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Quote: On 2002-05-05 19:44, Odden skrev:det er en toshiba DVD rom sd c2502vennligst hjelp meg, og helst ingen risikable ting pga det er jobben til fatteren sin pc.det er en bærbar maskin<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Odden på 2002-05-05 19:56 ]</font> Siden du ikke ønsker noe risikabel prosedyre....så kan du ikke gjøre det...fordi det vil innebære å endre på firmwaren i spilleren...og det kan i værste fall gjøre spilleren helt ubrukelig...så vil nok anbefale deg å holde deg til sone2 filmer :wink: Lenke til kommentar
ap1978 Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Her finner du firmware som gjør spilleren din sonefri: http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/ under DVD -> DVD-ROM for notebook Følg instruksjonene nøye! Gjør du feil kan du risikere å ende opp med en død dvd-spiller, og en forbanna far. Lenke til kommentar
bok2 Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 hehe. Det siste kalles å lære "the hard way" :wink: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Hvorfor ikke bruke DVD genie? Låste opp DVDèn min på 5sec.. Lenke til kommentar
covah Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 DVD Genie låser bare opp softwaren du bruker for å spille DVD filmer, og ikke selve spilleren. For å låse opp en DVD-spiller, _MÅ_ man flashe firmware. RPC-1 spillere (solgt før 1.1.2000) er sonefire. RPC-2 spillere (solgt etter 1.1.2000) er _IKKE_ sonefire. Download "Drive Region Info" fra http://www.visualdomain.net/ for å sjekke om DVD-spilleren din er RPC-1 eller RPC-2. Firmware som gjør de fleste DVD-spillere til RPC-1 kan du finne på http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/ . Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 jeg fant en "patch" til min bærbare DVD rom (er ikke sikker på merke osv...) uansett var det bare å laste denne inn før jeg satte inn DVD plata, og vips så var den sonefri...den funka ved å lure de drivere som var lastet inn i minnet eller noe slikt...uansett, en reboot, så er alt tilbake til det normale...null permanent fixing på firmware osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå