System-log.com Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hei! Vurderer et nytt skjermkort da mitt FX5200 egentlig ikke duger i det store og hele. Det jeg ønsker er et stillegående skjermkort, som likevel klarer seg noe lunde i spillene jeg spiller som f.eks. UT2004. Dette skjermkortet må i tillegg ikke ta opp mere enn akkurat AGP-plassen i Shuttlen min! Har allerede et tv-kort på PCI-plassen. Håper på et kort i budsjett-klassen da jeg ikke har råd til det aller "hotteste" på markedet akkurat nå. Håper på noen gode tips ang hvilket kort jeg kan velge og noelunde hvilken pris dette kortet ligger på. Lenke til kommentar
System-log.com Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Ingen som kan hjelpe meg? Må vel være noen fornøyde Shuttle-brukere der ute? Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 9800pro er bra.. Men jeg ville ha lagt på 600kr og kjøpt 6800 NU Lenke til kommentar
System-log.com Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Er det noen 6800 som er stillegående da? Som har et godt "rykte"? Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Du kan stille på hastigheten på vifta til 6800 det sier vartfall meg endel Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Kikka litt på microplex , og hvis du går med på å skaffe deg et 9800Pro, så kan denne være litt bra. Søk litt på forumet, så finner du sikkert noen som har prøvd den. Lenke til kommentar
System-log.com Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Må nesten vite om det er plass i min Shuttle til den VGA-silenceren. Hvis det er det, så er jo det en mulighet.. men PCI-slotten må være fri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå