nomore Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Har tenkt å kjøpe inn LaCie Dupli Disc DVD125. Men under spessifikasjoner står det at denne ikke kan kopiere kopibeskyttet materiale. Finnes det en måte å gjøre det alikevel? Er egentlig bare på jakt etter en stand-alone boks som enkelt kan lage en kopi av hvilken som helst dvd plate så kjapt som mulig. Vet noen om en annen løsning på dette? Linux eventuellt? PS: Selv om hele greia virker mistenkelig vil denne boksen ikke bli brukt til noe ulovlig ei heller bryte noen lov Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hvor mye koster den? Vet ikke åssen en sånn virker, men hvis den kobles til en pc så kan du jo bruke Anydvd som fjerner all slags sperrer. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Dvd shrink til vanlige dvd'er Dvd decrypter til kopibeskyttede. Hvis du har dvd-rom og eller brenner. K Endret 31. august 2004 av Ktulu Lenke til kommentar
e321 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 dvd shrink funker bra. Tok nylig backup av en dvd som holdt på å takke for seg. Laget ett bilde av dvden og skal brenne dette med alcohol120% senere. Bilde funker bra det, sitter å ser på den nå faktisk. !!!Det jeg har gjort er på ingen måte ulovlig, og jeg oppfordrer ingen til å gjøre noe som helst "utenfor" loven!!! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Laget bilde? var det noe poeng i det da? De som jeg har kopiert, så bare spytter den ut en video_ts folder som jeg brenner rett ut med nero, enklere blir det ikke. Lenke til kommentar
INTERcEPTOR Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Laget bilde? var det noe poeng i det da?De som jeg har kopiert, så bare spytter den ut en video_ts folder som jeg brenner rett ut med nero, enklere blir det ikke. Bruk av "bilde" filer (IMG,Bin,ISO osv) er lettere å raskere å bruke, istedet for masse filer som legges i Video_ts mappe.. Både DVD Shrink å DVD Decrypter kan brenne filene direkte til DVDr etter Ripping/komprimering Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jøss der kan man se.. lærer stadig noe nytt og enklere.. Takker, skal prøve det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå