mle Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Kjøpte en Siemens S65 like før helga, og har ikke hatt annet enn problemer. Den slår seg av i ett sett, og henger seg opp til stadighet. Ved "heng" er det ikke annet å gjøre enn å slå den av og på igjen. Noen andre som har opplevd tilsvarende ? ...i samme slengen - noen som vet hvordan retur/reklamasjonsordningen hos Expert fungerer ? Vil nemlig tilbake til Sony Ericsson... Takker for tilbakemeldinger ! Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hadde tilsvarende problemer jeg også. Med FW-11 vel å merke... Etter jeg oppgraderte til FW-12, er den blitt veldig stabil og fin! Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) du kan stikke til et av disse stedene eller kjøpe en sånn dca-510 kabel Endret 31. august 2004 av nicop Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 La inn FW 12 til min s65 i dag. Men enda så funker ikke videofunksjonen, slår seg bare av! Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Personlig tror jeg Siemens lanserer disse telefonene sånn med vilje, slik at de skal selge mest mulig data-kabler. Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Personlig tror jeg Siemens lanserer disse telefonene sånn med vilje, slik at de skal selge mest mulig data-kabler. Hehe, godt poeng! Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 ehhh går det ikke ann å oppgradere med BT?? Og hvor på nettet er oppgraderingen? Lenke til kommentar
stm Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 ja, du har nok rett i at siemens "lager" feil på telefonen slik at vi skal bruke mere penger på deres produkter... sånn er det overalt... meningen er visst at vi skal bruke en mobiltelefon i ca 1 år før vi skaffer en ny en... Lenke til kommentar
molna Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 meningen er visst at vi skal bruke en mobiltelefon i ca 1 år før vi skaffer en ny en... Det kan du i allefall ikke si om Siemens, siden de er de eneste som har 2 års garanti på sine mobiler. Resten har bare ett... Desuuten er det gratis å få oppgradert hos service-center da. Mulighetewn for selvoppgradering er ikke no man MÅ bruke. moshpit: mobilen må restartes under oppgradering, derfor kan man ikke bruke BT. Da ville PCn mista kontakten med mobilen... Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 ah sier du det? Hvor får man oppgraderingen da? Lenke til kommentar
molna Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 De kan lastes ned fra siemens-mobile.com , men som alle sikkert har fått med seg nå så venter Siemens på godkjenning fra de tyske operatørene før de kan legge ut FW versjon 12. Lenke til kommentar
JohnBlond Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Personlig tror jeg Siemens lanserer disse telefonene sånn med vilje, slik at de skal selge mest mulig data-kabler. Jeg kjøpte data-kabel til min M65 før jeg visste at DCA-540 ikke kunne brukes til oppgradering. Leste på Club-Siemens at denne var raskere til filoverføringer enn DCA-510/500, så jeg kjøpte den. Da jeg ble klar over at den ikke fungerte til oppgradering, sendte jeg mail til Siemens` service-senter og forklarte dette. Fikk svar dagen etter om at de ville sende meg en DCA-510 vederlagsfritt, "hvis dette var i orden for meg" !! Så jeg tror ikke den teorien holder. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Min S65 fungerer flott, bortsett fra at hver gang jeg slår den på får jeg beskjed om at minnekortet ikke er tilgjengelig (noe som er feil, for jeg kan fint bruke det). Endret 1. september 2004 av lodott Lenke til kommentar
Napokon Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Min S65 fungerer flott, bortsett fra at hver gang jeg slår den på får jeg beskjed om at minnekortet ikke er tilgjengelig (noe som er feil, for jeg kan fint bruke det). Har samme problemet etter jeg løste ut minnekortet (sikker fjerning) og satte det tilbake igjen. Men jeg får tilgang til data som bare det. Og en annen ting - er det noen andre som har 'double action' på internett-tasten? Det virker som om min har to trykkpunkter (en mot høyre, og en mot venstre side av tasten), så tasten gir dobbel tilbakemelding når jeg trykker den... litt irriterende, men den funker som den skal. Lenke til kommentar
molna Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Napokon: det er faktisk to funksjoner på den tasten, men ikke to trykkpunkter. funksjon 1: kort trykk starter internett. Denne kan ikke endres funksjon 2: langt trykk. Her kan du velge mellom litt over 40 funksjoner Lenke til kommentar
Napokon Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Vet det, molna :o) Men uansett om jeg trykker ned det ene trykkpunktet, eller begge, har det ikke noe å si - valget av funksjon kommer an på hvor lenge man trykker. Jeg kan trykke ned begge trykkpunktene kort, og gå i nettleseren, eller trykke ned et punkt lenge, og gå til snarveien (og tilsvarende omvendt). Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Nå er jeg lei S65... Skulle ta bilde og sammenlikne med T610en min bare for morro skyld.. Og da fikk jeg ikke tatt bilde for på S65 har det nå klikka.. kameraet funker men ingen av tastene... ok la meg liste opp alle feilene jeg kommer på i farta.. - Det går IKKE ann å filme mér enn 30 sek selvom det er en valgmulighet å endre dette så hjelper det ikke. - Filmer man i middels kvalitet stopper den tilfeldig før de 30 sek .. det kan være etter 9 sek eller 20 sek.. og selvom det står at den har filma i 9 sek kan det hende det var filma i 3 sek.. - Det går ikke ann å spille noen av videoene fra mmc kortet..(som har best lagringsplass!!) noen filmer går men de hakker no innmari.. forresten det hakker uansett hvis man har filma i best kvalitet.. ( og det er da man kan filme i 30 sek??!! ) - Akkurat nå som jeg skulle ta bilde hang den seg opp så nå må jeg ta ut batteriet for å restarte den.. - Det har skjedd flere ganger at den har plutselig skrudd seg av.. en gang fikk jeg melding og jeg skulle lese den og den bare skrudde seg av. - overføre mp3 sanger som amr er jo en flopp.. musikken blir dritdårlig.. - Hvorfor ha innstallerte spill på den som den så vidt klarer å kjøre? Det hakker jo som verst! - er ikke siemens sin feil men når et bilde tar ca 100kb.. burde bluetooth vært raskere enn 56k... Tar jo en evighet å overføre 20 bilder... ikke minst videoer! Lenke til kommentar
e-foo Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 jøss, du skulle ha kjøpt deg videokamera Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 eller bare 7610.. eller 6230,... eller k700 ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå