Gå til innhold

Nye mobiler fra SE kommer snart

Anbefalte innlegg

Som vanlig når en lansering er nært forestående, så har ryktene nå begynt å svirre rundt Sony Ericssons nye modeller. Om vi skal tro ryktene, så er det tre nye telefoner på vei: F700, Z700/Z800 og en erstatter for T105.

F700 skal være etterfølgeren til K700 med 262.000 fargers skjerm, samme minnekort som P800/P900, EDGE og litt anderledes design. Z700 eller Z800 skal være en K700 med kamskjelldesign. Det snakkes også om en annen telefon som ikke kommer før 2005. F900 skal være en helt ny telefon med større skjerm enn K700, 1.3 MP kamera med 8x digital zoom, EDGE ++. Lanseringen skal visstnok være den 19. september, så da blir det spennede og se hva som skjer.

Kilde: www.dintelefon.net

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Jeg søkte på F700 og fant:

4fa6c1cc-a5ad-11d7-a10d-00805fbbb715.gif

Tviler på at mobilene ser sånn ut før de er lansert!

Da ser F700 mistenkelig mye ut som et kamera ihvertfall :hmm:

:p:D :!: :!: haha

Det kommer ingen bilder av de når dere søker fordi det er ingen som vet hvordan de ser ut!!

jeg fant samme bilde som jorg gjorde når jeg søkte.. Kan jo bare være noen som har moret seg litt med et falskt rykte da.. Men svaret får vi jo forhåpentligvis på søndag..

Lenke til kommentar
Kan også hende det er et kamera som heter F700 ;)

Eller det kan tenkes at SE endelig har tatt skrittet helt ut etter å ha mast lenge om hvor mye baksiden av mobilene deres ligner et kamera... :!:

Hadde vært veldig spesielt om SE lanserte en mobil hvor det tydelig står Fujifilm på :)

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...