w0d00 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hvis du ikke har fått det med deg så har jeg Creative Zen Touch 20 GB.. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hvis du ikke har fått det med deg så har jeg Creative Zen Touch 20 GB.. Spiller liten rolle, argumentene er stort sett de samme. Jeg vurderte den også, men kom fram til at iPod mini var mer fornuftig og praktisk til mitt bruk. Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hvis du ikke har fått det med deg så har jeg Creative Zen Touch 20 GB.. Spiller liten rolle, argumentene er stort sett de samme. Jeg vurderte den også, men kom fram til at iPod mini var mer fornuftig og praktisk til mitt bruk. Well, there we got it.. Hadde nok valgt den jeg også, hvis jeg ikke hadde trengt bedre batteritid og større HD.. Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) mag86: Samme med mødre. Jeg har den beste moren. Alle andre mødre... Spøk - revolver, "to forskjellige klasser, grunnet størrelse?" Hvem som sier noe sånt, sett vekk i fra svette pda-geeks? Størrelse har da pikk og si, så lenge det lander i lommen. Og dessuten er ikke minien så forbannet mye mindre. Det er bare min mening. Jeg kjøpte minien fordi jeg syntes vanlig iPod er for stor, men jeg forstår at andre kan være uenige. Og minien er en del mindre. Tipper du er en jente . . . Kan vi ikke være saklige og ikke komme med umodne innlegg slik som dette... Jeg er ikke jente og valgte minien på på grunn av det samme som Aasgaard. @Aasgaard Du kan virkelig glede deg til minien kommer! Endret 2. september 2004 av mag86 Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Hvis ingen prøver iRiver H320, går jeg for vinneren i denne tråden: iPod Mini. Aasgaard, fortell meg om førsteintrykket du får av spilleren. Som i pros and cons. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Aasgaard, fortell meg om førsteintrykket du får av spilleren. Som i pros and cons. Det skal jeg gjøre, om jeg får den innen overskuelig fremtid. Dockingstasjonen er litt ensom der den står ved siden av skjermen.. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 men den er good. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 jaja jeg ga beng i både ipod og creative og valgte asono, slipper jeg være en del av den endeløse bermen som velger ipod og creative mvh nerd-light Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 ... Heldiggrisen, du slipper både kvalitet og stil. Skulle ønske jeg var deg. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Da har jeg endelig fått min iPod mini. Den ser stilig ut på bilder, men det er ingenting mot hvordan den føles "live". Veldig liten, hendig og tilsynelatende robust sak. Virkelig herlig med aluminium, og manøvrering i menyene er en drøm. Liker ikke helt iTunes, men skal gi det litt mer tid før jeg bestemmer meg for om jeg skal gå over til Anapod Explorer eller ikke. Skulle også ønsket at ledningene som følger med var noe lenger, men det er strengt tatt en fillesak. Meget godt fornøyd med andre ord. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Ville forsåvidt aldri valgt noe annet en Apple, Ipod 3G eller 4G / Ipod Mini er jo de beste mp3spillerene du får i dag. Det finnes jo en god del ripoffs nå for tiden og alle prøver seg på en "Ipod Killer", men ingen er vel noe særlig i nærheten. Iriver lager jo pene mp3 spillere / medieavspillere. Edit : Aasgaard : Selv bruker jeg Ephpod og finner det som et genialt program, anbefaler deg å prøve deg. Og iom at vi bor i Europa er lyden på våre Ipods lav, så skaff deg EUpod for å ordne det Endret 15. september 2004 av apoxdigital Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Edit : Aasgaard : Selv bruker jeg Ephpod og finner det som et genialt program, anbefaler deg å prøve deg. Og iom at vi bor i Europa er lyden på våre Ipods lav, så skaff deg EUpod for å ordne det Skal testes, takk. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) vurderte faktisk mini jeg og, men kom frem til at jeg trengte mer en 4 bg, liker heller ikke helt designet på minien heller. Synes at den burde hatt avrundede hjørner, men det er min mening. mini er en del mindre faktisk, men for meg er ikke størrelesen noe problem så lenge den glir ned i lomma. Noe vanlig ipod gjør. Jeg vil også påstå at ipod er ganske mye mindre en creaticve sin. har sammenlignet med en kamerat. men hvis jeg kunne fått en ipod mini som hadde samme design som den "store" ville jeg valgt den Endret 15. september 2004 av EvoZ Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 ... Heldiggrisen, du slipper både kvalitet og stil. Skulle ønske jeg var deg. jaja du om det, min asono har fortsatt ikke sviktet, og kommer nok ikke til å gjøre det heller . Dessuten er den jo pen nok for sitt bruk hehe mvh nerd-light Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Ville forsåvidt aldri valgt noe annet en Apple, Ipod 3G eller 4G / Ipod Mini er jo de beste mp3spillerene du får i dag. Det finnes jo en god del ripoffs nå for tiden og alle prøver seg på en "Ipod Killer", men ingen er vel noe særlig i nærheten. Iriver lager jo pene mp3 spillere / medieavspillere. Jeg tror du har blitt utsatt for havey hjernevasking og propaganda. iPod er stort sett sterkt overpriset og er ikke så fantastisk som enkelte (som regel folk som eier en selv) skal ha det til. Det er en god spiller, det skal ingen få ta fra den. Men det finnes spillere som er langt bedre. Eneste som er meget bra med iPod (i mine øyne) er designet. Batteritid og pris er avskrekkende. Og så finnes det faktisk spillere som har bedre lydkvalitet også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå