Moonshine Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg vil ikke bruke formue på å ha noe som spiler av musikk i lommen. Her er hva jeg ønsker, så hvis dere har en anelse på hva jeg kan kjøpe, ikke nøl med å si ifra. [list] [*]Noen GB lagringsplass [*]Pent design [*]Rimelig pris [*]Brukervennlig, evt programmvare [*]Bra lyd, seff. [/list] Jeg har sett på iRiver H320, men denne er så SINNSYKT dyr. Noe som vet om noe lignende? En så bra MP3-spiller, med litt lavere pris. På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 MiNi Ipod ? Denne har 4 gb harddisk og bra lyd. Designet er også bra og prisen på 2300-2400 er slett ikke avskrekkende Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Beskrivelsen din hørtes rimelig ut som iPod mini, ja. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Men batteriets levetid og kostnader for utskiftning av batt., er derimot avskrekkende. Eller går det an å bytte batt gratis? Jeg kjøper uten tvil iPod min, hvis. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 jeg tror de har forbedret batterilevetiden (ikke tiden) slik at det ikke går i stykker etter et år Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Creative Zen Touch 20 GB - 20 GB - Enkel/genial meny/brukervennlighet - Bra pris - Pent design - 24 timers spilletid Bra pris og rask levering finner du på www.psdata.no Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Nei, har noe imot Creative. Men takker for forslag. Blir nok iPod mini. Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Sjekk ut iRiver H120. iRiver er litt overprisa i Norge, men viss du har litt erfaring med utenlandsshopping kan du få denne ned mot 2000 kr vil eg tru. Kan jo vere greit å ha ein spelar som ikkje "alle" andre har også i desse Ipod-feber tider. Og iRiver har vunne svært mange testar vs Ipod 3. generasjon. Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Har selv en iPod mini, og kan anbefale denne STERKT! Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hvis du ikke trenger mer enn "1000" sanger på spilleren og dårligere batteritid, så værsågod å velg iPod! Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 w0dOO, sjekker ut Zen Touch først jeg da. Men jeg må grave dypt, ikke noen som jeg kjenner som har denne. Noen real-life butikker som selger denne i Bergensområdet? *kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Har ikke sett den i butikken enda.. Kjekk denne artikkelen: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=8099 Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Morsomt fenomen at alle som har et produkt som de er fornøyd med, forguder dette og snakker bare dritt om andre lignende produkt. Jeg vil påstå at iPod mini og Creative Zen Touch stiller i to ulike klasser, grunnet størrelse. Jeg valgte minien fordi jeg ville ha en mest mulig portabel spiller. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 mag86: Samme med mødre. Jeg har den beste moren. Alle andre mødre... Spøk - revolver, "to forskjellige klasser, grunnet størrelse?" Hvem som sier noe sånt, sett vekk i fra svette pda-geeks? Størrelse har da pikk og si, så lenge det lander i lommen. Og dessuten er ikke minien så forbannet mye mindre. Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Helt enig (jonas)! Den er "liten" nok. Zen Touchen alltså.. Jeg digger den.. Drit fet mp3 spiller, bra lyd og batteri.. Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) mag86: Samme med mødre. Jeg har den beste moren. Alle andre mødre... Spøk - revolver, "to forskjellige klasser, grunnet størrelse?" Hvem som sier noe sånt, sett vekk i fra svette pda-geeks? Størrelse har da pikk og si, så lenge det lander i lommen. Og dessuten er ikke minien så forbannet mye mindre. Det er bare min mening. Jeg kjøpte minien fordi jeg syntes vanlig iPod er for stor, men jeg forstår at andre kan være uenige. Og minien er en del mindre. Endret 2. september 2004 av mag86 Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 mag86: Samme med mødre. Jeg har den beste moren. Alle andre mødre... Spøk - revolver, "to forskjellige klasser, grunnet størrelse?" Hvem som sier noe sånt, sett vekk i fra svette pda-geeks? Størrelse har da pikk og si, så lenge det lander i lommen. Og dessuten er ikke minien så forbannet mye mindre. Det er bare min mening. Jeg kjøpte minien fordi jeg syntes vanlig iPod er for stor, men jeg forstår at andre kan være uenige. Og minien er en del mindre. Tipper du er en jente . . . Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Det er bare min mening. Jeg kjøpte minien fordi jeg syntes vanlig iPod er for stor, men jeg forstår at andre kan være uenige. Og minien er en del mindre. Tipper du er en jente . . . Du kan godt prøve å holde deg seriøs. Jeg venter på min mini nå, og jeg valgte den fremfor vanlig iPod av to grunner: 1) Den er faktisk en del mindre. Kan for eksempel ha den i mobil-lomma i jakka mi. 2) Aluminium 4GB er mer enn nok for meg, jeg skal bruke den med dockingstasjon, og det blir ikke noe mas å bytte ut innholdet. Hører aldri på i nærheten av 4GB musikk på en og samme tur uansett. Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Det er bare min mening. Jeg kjøpte minien fordi jeg syntes vanlig iPod er for stor, men jeg forstår at andre kan være uenige. Og minien er en del mindre. Tipper du er en jente . . . Du kan godt prøve å holde deg seriøs. Jeg venter på min mini nå, og jeg valgte den fremfor vanlig iPod av to grunner: 1) Den er faktisk en del mindre. Kan for eksempel ha den i mobil-lomma i jakka mi. 2) Aluminium 4GB er mer enn nok for meg, jeg skal bruke den med dockingstasjon, og det blir ikke noe mas å bytte ut innholdet. Hører aldri på i nærheten av 4GB musikk på en og samme tur uansett. Hva mener du med det!!!??? Som du kanskje vet har iPod blitt mer enn "trend" gadget enn ALLE andre mp3 spillere.. Har 12 vennner (jenter) som har iPod mini fordi den er liten og "søt".. 4 andre har et annet merke på 128 mb, fordi di ikke hadde råd til iPod mini.. Skjønner dem godt!! Men gutter pleier ikke være SÅ prippne på størrelsen/utseende som det jenter har en tendens til å være.. Vi gutta tenker mest; kvalitet, brukervennlighet, ytelse og str. på HD! Noen gutter som tenker som de fleste jenter her. Som tenker NESTEN bare utseende og hvor liten den er??? CMIW!!! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Du kan godt prøve å holde deg seriøs. Jeg venter på min mini nå, og jeg valgte den fremfor vanlig iPod av to grunner: 1) Den er faktisk en del mindre. Kan for eksempel ha den i mobil-lomma i jakka mi. 2) Aluminium 4GB er mer enn nok for meg, jeg skal bruke den med dockingstasjon, og det blir ikke noe mas å bytte ut innholdet. Hører aldri på i nærheten av 4GB musikk på en og samme tur uansett. Hva mener du med det!!!??? Med det mener jeg at det er tull å hevde at man må være jente for å verdsette at ting ikke er for stort. Å kalle folk "jente" fordi de ikke er av samme oppfatning som deg er i beste fall barnslig. Som du kanskje vet har iPod blitt mer enn "trend" gadget enn ALLE andre mp3 spillere.. Har 12 vennner (jenter) som har iPod mini fordi den er liten og "søt".. 4 andre har et annet merke på 128 mb, fordi di ikke hadde råd til iPod mini.. Skjønner dem godt!! Men gutter pleier ikke være SÅ prippne på størrelsen/utseende som det jenter har en tendens til å være.. Merkelig holdning du har. Typisk å forsvare det man har selv, dog. Fatter ikke hvordan du har fått det for deg at det er "typisk jentete" å bry seg om størrelsen på teknologi. Størrelsen på mobiler har aldri vært eksklusivt jentetema, ikke størrelsen på en laptop, tykkelsen på en skjerm, eller en discman for den saks skyld. Jeg blåser stort sett i hvorvidt noe er "søtt" eller ikke, men mini er mer praktisk enn en vanlig iPod om 4GB er stort nok. Den er mer hendig å ha med seg. Det er det jo over hodet ingen tvil om. Vi gutta tenker mest; kvalitet, brukervennlighet, ytelse og str. på HD! Vet du hva? Aluminium er et kvalitetstegn, og der er mini bedre enn vanlig iPod. Brukervennligheten er god på mini også, ytelsen blir mye det samme. Da sitter man igjen med en eneste fordel med vanlig iPod: Harddiskplass. Da blir det et ganske enkelt valg man står ovenfor. Om størrelse (og evt. kvalitet) er viktigst velger man mini, om man blåser i om spilleren er stor, men har bruk for en drøss av GB om gangen velger man vanlig iPod. Det har relatvit lite med kjønn å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå