andersab Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hei, har nettop kjøpt meg en ny bærbar pc. PB E4700. Veldig fornøyd, men ble skuffet da jeg så det ikke var firewire utgang på den. Dette trenger jeg til mitt DV kamera, og hvis jeg eventuelt skal ha en ekstern HD engang (bruker kanskje USB2.0?) Uansett, skulle hatt firewire til kameraet mitt. Finnes dette som pcmcia kort? Hvor kan jeg eventuelt kjøpe det? Det fine er at pc'n er kjøpt på elkjøp, bare å returnere eventuelt... Lenke til kommentar
Lord_Chevaganza Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hei! Det er vel ett slikt pcmcia firewire kort du er ute etter Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 her har du ett mye billigere kort som jeg bruker. litt stort, men 3 porter og veldig billig http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=STCAFIR Lenke til kommentar
Gazette Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Og her har du en annen som "forsvinner" inn i maskinen og du slipper en "dongle". Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Og her har du en annen som "forsvinner" inn i maskinen og du slipper en "dongle". den vil jeg desverre ikke anbefale. fw ledninger er for stive til den designen og de faller ut. hadde en slik men det ble bare problemer. hvis du laster ned pdf dokumentet, så ser du hva jeg mener http://www.billionton.com.tw/website/produ...M/CB1394TDL.pdf Lenke til kommentar
epiktet Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Kjøpte meg en Inspiron 8600c for en ukes tid siden. En bitteliten nedtur kom da jeg så at den bare hadde 4-pins firewireport. Så kjøpte jeg et Billionton PCMCIA 6-pins firewirekort, men dette leverer ikke strøm til enheten. (feks iPod'en min som det hadde vært så fint at ladet seg samtidig som jeg synkroniserer låter) Finnes det PCMCIA firewirekort (6-pins) som også leverer strøm, eller er ikke PCMCIA bygget for dette? Terje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå