slimboy Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Har et likt problem som trådstarter. Med to Twinmos pc3200 med winbond 512mb brikker. Kan noen gi meg noen stabile timings til disse brikkene? Ikke skriv 4.7.8.11 - Det forstår jeg ikke. Skriv CAS til RAS og TRDC og hva alle de greiene heter.... Gjerne minnevolt også. Resten av spesifikasjonene er på den øverste PC'en i Profilen. Har SN85G4 med 2 512 Twinmos WB, de kjører på 2,5-3-3-8, hvis du tok den Ellers synes jeg WB brikkene fra Twinmos har vært stabile, kjørte de på mitt Epox 8rda, og da kjørte de glatt på 217*2, og de blir vel omtrent 434Mhz Ellers har jeg aldri justert volten på minnemodulene, kun default. NB, på Shuttle dunken setter jeg kun CAS til 2,5, resten til auto. NB, finn jumperen til restart av bios med engang Elles så var vel WB brikkene fra Twinmos endel bedre enn std brikkene deres, har forresten kjøpt meg ett par Corsair XMS 512, da de skulle være noe bedre en WB, vel de var ikke noe bedre for meg, same shit, med penere innpakning Endret 31. august 2004 av slimboy Lenke til kommentar
TDK Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Det er nok sannsynelig kompitabilitets problemer da... Får nye minnebrikker om et par dager uansett. Crucial pc3200 cl3.... får statse på at de gjlr pc'en mer stabil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå