Gå til innhold

Microsoft 3.0 dobbeltklikker for meg!

Anbefalte innlegg

Har ei MSIE 3.0 mus, den har i den siste sida dobbelt klikka når eg kun trykker ein gang.

Leste ein anna post om dette her ein plass, men hugsa ikkje kvar. Noken som har løysinga på dette?

Kjøpe ny mus? Musa er jo knall den, noken som veit kor eg kan eventuelt kjøpe ny msie 3.0 mus? har msie4.0 og er ikkje so glad i den som eg var i msie 3.0'n min (som eg bruker på jobb no)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nosferatu Skrevet 07/09/2004 : 12:03

Har en MSIE 4 mus som oppfører seg på samme måte, noen ganger funker den ikke andre ganger dobbel klikker den.. Ikke mer enn 2mnd. gammel.. Bare M$ som lager dårlig utstyr. Ikke no å gjøre med.. Mange som har samme problemet etter hva jeg har skjønt. 

Det er i alle fall det teitest jeg har hørt.

Jeg har selv 2 stk ms 3.0 muser som har vart i over 2 år begge 2.

Har overhode ingenting å utestte på noen av dem, og mener det er de beste musene. Har også annbefalt den til masse venner som også har kjøpt den. Heller ingen problemer hos dem.

Og hvis det skulle være noe galt med den fatter jeg ike hvorfor du bare går å bytter den og får en ny mus?

Liker heller ikke 4.0 versonen like godt. Kan smak/tillvendings sak.

Lenke til kommentar

Sorry, vet ikke no om ms 3.0, den kan sikkert være bra den. Mine uttalelser er på grunnlag av 4'ern, som er møkk dårlig. Burde kanskje nevnt at jeg har bytta'n en gang, men den nye jeg fikk holdt ikke særlig lenge før den begynnte å kødde den heller. MS 4'en går i sølpa om 4 dager.. Logitech here i come..

Lenke til kommentar
Sorry, vet ikke no om ms 3.0, den kan sikkert være bra den. Mine uttalelser er på grunnlag av 4'ern, som er møkk dårlig. Burde kanskje nevnt at jeg har bytta'n en gang, men den nye jeg fikk holdt ikke særlig lenge før den begynnte å kødde den heller. MS 4'en går i sølpa om 4 dager.. Logitech here i come..

Har selv 3.0 explorer mus, som har fungert knirkefritt siden jeg kjøpte den for nå 3 år siden. En veninne av meg har samme mus og ingen problemer der heller.

Men det er mulig at knappen er sliten og derfor dobbelklikker, men SW reinstall kan også være til hjelp om det er korrupte filer/innstillinger. Verdt ett forsøk. :)

Ikke kast 4.0'en da. Tar den jeg om du gir den bort. ;) hehe

Har ikke testet 4.0'ern enda, bortsett fra å holde den litt i butikken, men det er for lite til at man kan skape seg en god mening, mener nå jeg.

Bare så synd at det ikke er mulig å få tak i flere 3.0 mus fra M$ for de er faktisk ekstremt bra, sett i mine øyne da. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...