snorreh Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg prøver å søke etter nøkkelord i mine egne innlegg, men finner lite eller ingenting lenger. Dette begynner nå å bli litt plagsomt, så jeg håper dere fikser dette snart. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Husk å velge tidsperiode du skal søke i. Denne står normalt på siste 30 dager tror jeg. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 De har lagt til en liten link under søketekst-ruten som lyder: "Avansert brukerhjelp". Men der står det en annen syntaks-bruk enn den som står i klartekst: "Angi et nøkkelord å søke etter, du kan og bruke AND for og søke etter flere ord og NOT for å utelate ord i søket." Men søket virker ikke særlig bra hos meg heller, nei faktisk direkte dårlig. Kan kun søke på ett søkeord om gangen. DA finner jeg det jeg leter etter, jada. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg søkte på "mine egne innlegg" og din post kom opp som nummer 3, høres ut som at det funker bra det. vel å merke så _må_ søkeordene ha minst 3 tegn. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 På tide med et nytt klage-innlegg her! Jeg siterer en av mine tidligste poster fra denne tråden: QUOTE (atrax @ 12/07/2002 : 03:49)100 surt ervervede tjenestetilleggskroner på vei!Har egentlig ikke råd til å bidra, men kan ikke la være heller.. stoler på at skjebnen fortsatt driter i meg, er så vant til det..hehe Hvis jeg søker på 'tjenestetilleggskroner', finner jeg den. Men om jeg derimot søker på '+tjenestetilleggskroner +ervervede', finner jeg ingenting. Heller ikke med syntaksen 'tjenestetilleggskroner AND ervervede' Begge ordene finnes jo i innlegget. Kan noen forklare det? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Virker som om søkesystemet bare fungerer skikkelig hvis du søker med et ord.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg