KennyBoy Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Som vanlig går det mye rykter rundt Apples lanseringer. Dette ryktet er (kanskje) bygget på en patent Apple har fått. Men som vanlig er rykter rykter. Hva sier du? Klikk her for å se... Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 den var rett å slett STYGG! skjønner ikke ka som er så bra med imac -designet koster masse? -ytelsen er dårlig i forskjell til pris? Lenke til kommentar
iDude Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 den var rett å slett STYGG! skjønner ikke ka som er så bra med imac -designet koster masse? -ytelsen er dårlig i forskjell til pris? Bildene var falske da(han som tok bildene har innrømt det)... Og spar oss for flamebaits please... Lenke til kommentar
jocke Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 http://www.apple.com/imac/ Sånn skal en skikkelig eplemaskin se ut. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 det må da være en hake da... enten blir den utrolig varm, eller så er den bråkete! Lenke til kommentar
jocke Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 det må da være en hake da...enten blir den utrolig varm, eller så er den bråkete! Finnes ikke haker ved eplemaskiner PB'en min blir "varm" (60grader) om eg spiller i noen timer. Men det gjør jo ikkeno. Det er ikke til "stress" for meg, samt at den tåler det. Allikevel hører man knapt at vifta spinner opp av og til. Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 det må da være en hake da...enten blir den utrolig varm, eller så er den bråkete! Haka er at man får et skikkelig dårlig (fristet til å kalle det ubrukelig) skjermkort som bruker lite strøm for å kompensere. Huff, ikke den beste maskinen ved lansering dette. :\ Lenke til kommentar
jocke Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 det må da være en hake da...enten blir den utrolig varm, eller så er den bråkete! Haka er at man får et skikkelig dårlig (fristet til å kalle det ubrukelig) skjermkort som bruker lite strøm for å kompensere. Huff, ikke den beste maskinen ved lansering dette. :\ Har du testet den? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Eneste som er kult med Mac er tastaturet. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Eneste som er kult med Mac er tastaturet. Bor du i Bergen? I så fall skal du få lov å komme å se å kjenne å føle hvordan en mac er. Det er aldri det samme å se på ein i butikken. Man må ha sin egen. Er det samme som å ha bil; er STOR forskjell å kjøre rundt i foreldrenes bil, enn å ha sin egen Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Eneste som er kult med Mac er tastaturet. Bor du i Bergen? I så fall skal du få lov å komme å se å kjenne å føle hvordan en mac er. Det er aldri det samme å se på ein i butikken. Man må ha sin egen. Er det samme som å ha bil; er STOR forskjell å kjøre rundt i foreldrenes bil, enn å ha sin egen Hehe Gjør ikke det desverre EDIT: Jeg har faktiskt prøvd en Mac en gang En bærbar en G4 eller hva de heter. Jeg syns den var tøff da men syns ikke stasjoære er noe spesielt fine. Endret 1. september 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg bor i Bergen Powermac G5 er fin design men litt stor! Jeg synest mac har topp design, og jeg liker mac ganske godt! Men jeg har hørt at apple ikke kan lage powerbook G5, fordi da blir den så tykk! Og den blir alt for bråkete! Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Har du testet den? Det fins hundrevis av tester av GeForce FX 5200, så noen innsats fra meg for å teste er strengt tatt ikke nødvendig. Det er et veletablert faktum at FX 5200 er noe av det aller dårligste som selges for tiden. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Har du testet den? Det fins hundrevis av tester av GeForce FX 5200, så noen innsats fra meg for å teste er strengt tatt ikke nødvendig. Det er et veletablert faktum at FX 5200 er noe av det aller dårligste som selges for tiden. Jeg kjører nå UT2k4, Jedi Academy, Call of Duty, Command & Conquer Generals, osv, hakkfritt. Men at det finnes bedre skjermkort, er det ikke i tvil om. Men at man får noen bærbar PC som har bedre ytelse, tviler eg på..... Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Har du testet den? Det fins hundrevis av tester av GeForce FX 5200, så noen innsats fra meg for å teste er strengt tatt ikke nødvendig. Det er et veletablert faktum at FX 5200 er noe av det aller dårligste som selges for tiden. Jeg kjører nå UT2k4, Jedi Academy, Call of Duty, Command & Conquer Generals, osv, hakkfritt. Men at det finnes bedre skjermkort, er det ikke i tvil om. Men at man får noen bærbar PC som har bedre ytelse, tviler eg på..... Denne informasjonen er meningsløs uten informasjon om hvilke grafikkinnstillinger, oppløsning og eventuelle andre forhold som om det er multiplayer med 478547 spillere, om du er alene i et firkantet rom eller liknende. "Hakkfritt" er også veldig relativt, og noe som er opp til den enkelte å dømme. Å foretrekke er selvfølgelig timedemoresultat med all info om grafikkinnstillinger. Og for øvrig skulle det ikke ta meg lang tid å finne en bærbar PC som yter bedre. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Skjermkortet har ingen ting å si på denne maskinen. Den er ikke beregnet på spillemarkedet. Det er bereget til de som skal ha en stilig maskin uten tråder, og alt skal være stilfult, samt nok kraft. OG så kan du faktisk bytte ut hovedkortet som er da CPU og skjermkortet. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Har du testet den? Det fins hundrevis av tester av GeForce FX 5200, så noen innsats fra meg for å teste er strengt tatt ikke nødvendig. Det er et veletablert faktum at FX 5200 er noe av det aller dårligste som selges for tiden. Vel det er da et helt og kort i Open gl. Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Skjermkortet har ingen ting å si på denne maskinen. Den er ikke beregnet på spillemarkedet. Det er bereget til de som skal ha en stilig maskin uten tråder, og alt skal være stilfult, samt nok kraft. OG så kan du faktisk bytte ut hovedkortet som er da CPU og skjermkortet. Du er en uke for sent ute til å krangle med meg om dette. Se i Diskuter Artikler, iMac G5-tråden. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå