Gå til innhold

Den nye G5 iMac'en ser slik ut:

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det må da være en hake da...

enten blir den utrolig varm, eller så er den bråkete!

Finnes ikke haker ved eplemaskiner :roll:

PB'en min blir "varm" (60grader) om eg spiller i noen timer. Men det gjør jo ikkeno. Det er ikke til "stress" for meg, samt at den tåler det. Allikevel hører man knapt at vifta spinner opp av og til.

Lenke til kommentar

Haka er at man får et skikkelig dårlig (fristet til å kalle det ubrukelig) skjermkort som bruker lite strøm for å kompensere. Huff, ikke den beste maskinen ved lansering dette. :\

Lenke til kommentar

Haka er at man får et skikkelig dårlig (fristet til å kalle det ubrukelig) skjermkort som bruker lite strøm for å kompensere. Huff, ikke den beste maskinen ved lansering dette. :\

Har du testet den?

Lenke til kommentar
Eneste som er kult med Mac er tastaturet.

Bor du i Bergen? I så fall skal du få lov å komme å se å kjenne å føle hvordan en mac er. Det er aldri det samme å se på ein i butikken. Man må ha sin egen. Er det samme som å ha bil; er STOR forskjell å kjøre rundt i foreldrenes bil, enn å ha sin egen :love:

Lenke til kommentar
Eneste som er kult med Mac er tastaturet.

Bor du i Bergen? I så fall skal du få lov å komme å se å kjenne å føle hvordan en mac er. Det er aldri det samme å se på ein i butikken. Man må ha sin egen. Er det samme som å ha bil; er STOR forskjell å kjøre rundt i foreldrenes bil, enn å ha sin egen :love:

Hehe :D Gjør ikke det desverre :)

EDIT: Jeg har faktiskt prøvd en Mac en gang :thumbup: En bærbar en G4 eller hva de heter. Jeg syns den var tøff da :p men syns ikke stasjoære er noe spesielt fine.

:D

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
Har du testet den?

Det fins hundrevis av tester av GeForce FX 5200, så noen innsats fra meg for å teste er strengt tatt ikke nødvendig. Det er et veletablert faktum at FX 5200 er noe av det aller dårligste som selges for tiden.

Jeg kjører nå UT2k4, Jedi Academy, Call of Duty, Command & Conquer Generals, osv, hakkfritt. Men at det finnes bedre skjermkort, er det ikke i tvil om. Men at man får noen bærbar PC som har bedre ytelse, tviler eg på.....

Lenke til kommentar
Har du testet den?

Det fins hundrevis av tester av GeForce FX 5200, så noen innsats fra meg for å teste er strengt tatt ikke nødvendig. Det er et veletablert faktum at FX 5200 er noe av det aller dårligste som selges for tiden.

Jeg kjører nå UT2k4, Jedi Academy, Call of Duty, Command & Conquer Generals, osv, hakkfritt. Men at det finnes bedre skjermkort, er det ikke i tvil om. Men at man får noen bærbar PC som har bedre ytelse, tviler eg på.....

Denne informasjonen er meningsløs uten informasjon om hvilke grafikkinnstillinger, oppløsning og eventuelle andre forhold som om det er multiplayer med 478547 spillere, om du er alene i et firkantet rom eller liknende. "Hakkfritt" er også veldig relativt, og noe som er opp til den enkelte å dømme.

Å foretrekke er selvfølgelig timedemoresultat med all info om grafikkinnstillinger.

Og for øvrig skulle det ikke ta meg lang tid å finne en bærbar PC som yter bedre.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Skjermkortet har ingen ting å si på denne maskinen. Den er ikke beregnet på spillemarkedet. Det er bereget til de som skal ha en stilig maskin uten tråder, og alt skal være stilfult, samt nok kraft.

OG så kan du faktisk bytte ut hovedkortet som er da CPU og skjermkortet.

Du er en uke for sent ute til å krangle med meg om dette.

Se i Diskuter Artikler, iMac G5-tråden. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...