metakid Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hallais!! Nettopp kjøpt meg en AMD Athlon 64 3000+ og har et spm ang den. I bios setter jeg den til 200mhz - Multiplier 10x - 1,520v men hvorfor viser den bare 5x og 1002,2mhz i CPU-Z? Den går opp og ned rett som d er, er d noe galt? Bare spør jeg...... Har installert AMD sitt >COOL'n Quiet Dashbord, har d noe m saken å gjøre? Bare spør jeg.... På Forhånd Takk for svar! Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 COOL'n Quiet gjør at cpu'en ikke bruker mere mhz en den trenger. Kjør noen krevene spiller eller programerr og se om den øker Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 den styrer mhz i forhold til hva den trenger, det fungerer helt topp har idle en cpu temp på 27-29 grader og maks 45 grader med lenge belastning. Merker ingen forskjell på ytelsen. Lenke til kommentar
metakid Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Hallaiz igjen... Takker for alle logiske svar, d er så rett som d kan bli... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå