Terrasque Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Ja, hva skjedde egentlig? Skukke det bli noe? Savner et nettsted som 'tilhører' forumet, der man kunne hatt nyheter (som kde 3.3 ), linker til dokumentasjon, wiki osv osv. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg støtter den! Linux faq'en er ihvertfall bare rot, og det er nesten håpløst å henvis nye brukere til den. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) er det ikke noe som heter www.programmer.no/?section=linux da? men er uansett enig. et linux-nettsted i nettverket hadde ikke vært dumt. (itpro nettverket har jo en egen linux side, hvorfor kan ikke hw ha det?) Endret 1. september 2004 av Melfacion Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Akurat! Et første skritt på veien ville vært å få www.alinux.no til å peke til www.programmer.no Deretter kunne man satt opp en egen forumseksjon for Linux - MEN OGSÅ laget et "samleforum" som presenterte alle trådene fra underforumet "i en stor mølje" - så får folk lese det som de vil. BTW det er en (uferdig) side som heter www.norlinux.tk som har sånn ca. dette målet. Dannet av utbrytere fra HW.no Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (itpro nettverket har jo en egen linux side, hvorfor kan ikke hw ha det?) Av de linkene jeg testet på www.itpro.no var det bare Linux-linken som ikke fungerte... Gadd ikke å teste alle, da... Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (itpro nettverket har jo en egen linux side, hvorfor kan ikke hw ha det?) Av de linkene jeg testet på www.itpro.no var det bare Linux-linken som ikke fungerte... Gadd ikke å teste alle, da... direkte link: http://linux1.no/ funker for meg Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 2004-08-31 - Leverandøren som hostet DNS serverne våre hadde desverre ikke betalt regningen sine og hosting-senteret sa derfor stopp. Det kom litt overraskende på oss og vi satt plutselig på bar bakke. Nye ble satt opp umiddelbart og endrings-melding sendt til NORID, men deretter tok det en stund og Linux1.no var ikke tilgjengelig før ut på ettermiddagen Vi har også satt opp en tredje server for å helgardere oss mot liknende problemer. Derfor... Lenke til kommentar
Mr. Bob Dovalina Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Ja, heia egen Linux-side! Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Ja, jeg støtter den. programmer.no/linux er vel greit nok det, men det hadde vært mye mer stas med www.alinux.no eller noe i den duren. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Større sjangse for flere artikkler også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå