Gå til innhold

locomotion vs transport tycoon


Anbefalte innlegg

Hmm.. etter å ha prøvd demoen må jeg si jeg er skuffet over dette spillet! :cry:

Kan jo være jeg som er litt for konservativ og vil ha det på samme måte som ttdx. Musikken, grafikken og wannabe rollercoaster tycoon er skuffende... rett og slett. Vil ha en verson av ttdx der det er mulig å kjøre i fullscreen nå jeg istede for locomotion...

 

..eller jeg får gi dette spillet en ny sjanse den dagen jeg kjøper det. Må jo nesten teste det skikkelig. Hmmm....

Dersom du setter Kompatibillitets modusen i snarveien til Windows 95 så vil TTD starte i fullskjerm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dersom du setter Kompatibillitets modusen i snarveien til Windows 95 så vil TTD starte i fullskjerm.

Hmm.. fungerer sikkert hjemme der jeg har xp, men ikke på laptopen.. har 2k der... får ikke starter'n heller til å få fullscreen på laptopen.... :(

 

Edit: Funker som bare det hjemme! Takker

Endret av Huscht
Lenke til kommentar
I Locomotion går det da vitterlig ann å skifte oppløsningen så den "kornete" grafikken blir borte.

 

Utover det håper jeg noen svarer meg på;

http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=294623

Syns egenlig ikke at problemet ditt høres så snodig ut jeg. Kan jo selvfølgelig være jeg som misforstår, men når du setter på "full load" så er det da ikke så rart at toget står å venter til det er fullt. Det vet jo ikke hvike av vognene som skal være fulle ved hvilken stasjon... eller?

 

Har ikke prøvd funksjonen i Locomotion, så jeg har egentlig ikke peiling.. bare tenker logisk jeg.

Lenke til kommentar
Har begynt og spille TTdlx igjen! Like artig som før :p

samma her!

 

transport tycoon vil alltid ligge nært mitt hjerte!

 

Det er ingen andre spill jeg kommer tilbake til enn transport tycoon

 

også har spillet DEN gode musikken! :cool:

 

har musikken tilogmed på mobben :cool: må jo briefe litt.. :p:thumbup:

Lenke til kommentar
I Locomotion går det da vitterlig ann å skifte oppløsningen så den "kornete" grafikken blir borte.

 

Utover det håper jeg noen svarer meg på;

http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=294623

Syns egenlig ikke at problemet ditt høres så snodig ut jeg. Kan jo selvfølgelig være jeg som misforstår, men når du setter på "full load" så er det da ikke så rart at toget står å venter til det er fullt. Det vet jo ikke hvike av vognene som skal være fulle ved hvilken stasjon... eller?

 

Har ikke prøvd funksjonen i Locomotion, så jeg har egentlig ikke peiling.. bare tenker logisk jeg.

Du misforstår litt. Den laster ikke i det hele tatt, uansett hvor mye det står. KUN hvis jeg tar vekk full load funksjonen.

 

EDIT: Jeg lærte i ettertid at man holder inne "full load" knappen for å få frem de andre variantene.

Endret av RomanzoR
Lenke til kommentar
Hvordan kjøper en aksjer av konkurenten dine på locomotion.. er det mulig? må jo knekke den på måte.. er det mulig og kjøpe dem opp?

 

hvordan bygger en tunell i locomotion da?

Du kan ikke kjøpe opp motstanderne. Tunnel lager du ved å bygge rett inn i en loddrett fjellvegg, enten det er jernbane eller vei. Dersom bakken er skrå der du skal inn må du forandre på landskapet slik at det blir loddrett (og høyt nok).Når du først er under bakken kan du bygge veksler, svinger, stigninger og signaler der også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...