Frekkas Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Følger vanligvis godt ned i systemprosessene for å optimalisere minnebruken og ytelse. Har i det siste lagt merke til at Opera lesern har fått et enormt minne forbruk, opp mot 65 Mb med kun en side åpen (denne side). Tilsvarende side i Firefox gir et forbruk på omlag 22. Var av inntrykk at Opera normalt sett er en lite resursskrevende browser. Er forøvrig versjon 7.32 (norsk) Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Du kan velge i oppsettet om hvor mye minne opera skal bruke, automatic,off og 4-60Mb. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Hvor ligger dette da? Eneste jeg kan finne er størrelsen på "mellomlager" som jo er noe annet. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Jeg har 7.54j og der ligger den under tools/preferences (alt+p)/history and cache/memory cache. på lavere versjoner så tror jeg preferences ligger under file/fil menyen Endret 30. august 2004 av Lugmeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå