Valent Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Arctic Cooling VGA Silencer Rev. 3 passer denne til min sapphire 9800 pro 128 DDRmb (r360 core) 256bit?? takker for svar Lenke til kommentar
balrog Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jepp! Passer som bare det. Har akkurat samme kort som deg (men er du sikker på at du har R360 core? Det har ikke jeg.. Jeg trodde også at jeg hadde R360, men da jeg tok av ribba og vaska litt sto det "R350".) Uannsett, dritbra kjøler! Lydløs og effektiv.. Regner med at det er denne du mener? Lenke til kommentar
Valent Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 (endret) nop.. http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2938 velger helst netshop.no er det den samme?? ligner veldig.. håper den passer.. edit: nops jeg er ikke 100% sikker, stod det på everest.. kan jeg dytte inn artic silver 5 etter at jeg har putta på ribba? Endret 30. august 2004 av Valent Lenke til kommentar
Valent Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 (endret) jeg leste denne, derfor ble jeg i TVIL!! http://www.arctic-cooling.com/en/products/...tibility_en.pdf Endret 30. august 2004 av Valent Lenke til kommentar
balrog Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Ja, det er den samme. Men jeg vil da helst at du har på kjølepasta før du setter på ribba (eller misforsto jeg deg nå?). Se her om du er i tvil om åssen du skal ha på kjølepasta.. Lenke til kommentar
balrog Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 jeg leste denne, derfor ble jeg i TVIL!! http://www.arctic-cooling.com/en/products/...tibility_en.pdf Ja, jeg må innrømme at jeg leste den et par ganger selv før jeg kjøpte den. Men rev. 3 av kjøleren passer helt fint.. Lenke til kommentar
Valent Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 hehe, jeg vet hvordan jeg skal påføre kjølepasta, jeg bare lurte på om det var et bedre valg å påføre AS5 eller den pastaen som følger med.. jeg vet at AS5 er et bedre valg, men om jeg burde.. supert at den passer, da er den bestilt! Lenke til kommentar
balrog Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hehe, ok. Nei, bruk artic silver, det er best. Det som følger med er det vanlige hvite skvipet.. Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 jeg har r9800pro og det passer Lenke til kommentar
balrog Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Slenger med et par reviews du kan lese på: HardwareHell review ModSynergy review Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Det jeg opplevde med Sapphire9800pro og artic vga kjøleren var at orginalvifta bruker 3-pins kontakt, mens mens artic kjøleren hadde 2-pins kontakt. Fikk vifta til å gå ved å bruke to av de tre pinnene, men virket som vifta gikk feil vei. Lenke til kommentar
balrog Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Hmm, virker veldig merkelig. Merka du at den dro lufta inn bak isteden for ut? Det skal jo ikke være mulig å montere viftekontakta feil pga de to små hakene som stikker ut på den ene sida ev kontakta. Hvordan revisjon av kjøleren har/hadde du? Min rev.3 hadde ihverfall samme kontakt som org. kjøleren. Endret 30. august 2004 av balrog Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Joda, var rev 3 min også. Men har ditt 9800pro kort 2 eller 3-pins strømkontakt på kortet. holdt jeg noe under vifta inne i kabinettet merka jeg bra luftstrøm ut fra vifta. Men det var også en liten bris ut bak. Fungerte helt fint til surfing og lette oppgaver, men fikk problemer i spill. Har nå montert Zalman kjøler i stedet med vifte som kan kjøres på 5v eller 12v. Dere kan lese hva genesis skriver i denne tråden. Har visst hatt samme erfaring som meg. Lenke til kommentar
balrog Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Vel, jeg prøvde "papir-trikset" på kjøleren min, for å se vilken vei den blåste. Og den sugde til seg arket med en gang.. Virker altså som at kontakten kan monteres feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå