Zafar Iqbal Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Jeg oppdaget forleden i utforskeren har jeg en stasjon som heter M: lurer på hva det er for jeg har ikke valgt å ha en m: stasjon under installasjonen dessuten innholder den ingen ting disk space=0. Når jeg klikker på den får jeg Det er ingen disk i driven. Har valgte ”copy disk” i utforskeren når jeg høyre klikker på det. Da dukker den opp sammen med disketstasjonen? Går jeg på ”Manage” finner jeg ikke disken i det heleetat. Skulle tro det vare en virituel disk men det er det heller ikke? Jeg får den helle ikke opp i Dos Jeg har ingen andre enhet som dette kan vær alt på min maskin fungerer utenom dette. Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Har du WinOnCD5 installert? Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 5. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2002 Nei. Har ikke installert noe slikt. Bruker nero Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 m: sikker på at du ikke har noe nettverk som kanskje ligger å slenger på maskinen din? Lenke til kommentar
christt Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Hva med Microsoft Exchange? Har du det installert? Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 7. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2002 Nop Har ikke noe på nettverke eller Microsoft Exchange installert på maskina. Andre forslag?? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Er det ikke en slags virtuell cd-rom i Nero også da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå