flodhest Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Har etterhvert funnet ut at den nåværende [url="http://www.innervision04.tk"]innervision04[/url] må byttes. Dette grunnet svinaktig tungvint kode. Så satt jeg her og lekte meg isted, og kom fram til et design jeg enkelt kunne kode, kanskje med litt hjelp? Men først og fremst, [url="http://www.home.no/fjortissverden/grunge.gif"]hva synes dere?[/url] Lenke til kommentar
Klette Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 menyen ble litt feilm hmmm, kanskje litt smalere? ellers sikkert en grei side Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Tja, menyen kan jeg prøve å få gjort noe mer ut av. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Det første jeg tenkte var i alle fall "å dæven steike!". Den headeren digga jeg helt sinnsvakt mye, og det samme gjelder fargene på siden. Det som blir feil for meg er noe slikt: - Kjedelig meny. Veldig kjedelig - Feil form på footeren - Litt liten font i innholdsfeltet? Kanskje også en annen font ville gjort seg, eventuelt med AA? - Likte ikke bakgrunnsfargen Ellers var den virkelig stilig. Edit: Fant ut headeren var digg. Resten av siden kan du kanskje gjøre litt mer ut av, med fancye fonter og slikt? Endret 30. august 2004 av Purify Lenke til kommentar
Klette Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hva med å kutte ut footeren? Dra den helt ned til bunnen istedenfor... Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 OT, men for dere som fremdeles ikke er klar over at hvorfor det finnes en treordsregel, så er det for å få et beskrivende emnefelt. Det er INGEN grunn til å henge på "treordsregelen", når man i stedet kan skrive "Kan dere kritisere fisken min?" eller lignende. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 OT, men for dere som fremdeles ikke er klar over at hvorfor det finnes en treordsregel, så er det for å få et beskrivende emnefelt. Det er INGEN grunn til å henge på "treordsregelen", når man i stedet kan skrive "Kan dere kritisere fisken min?" eller lignende. (Enda mer OT) Ja, klart den har en viss funksjon, men det er noen ganger den bare er irriterende også Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Det første jeg tenkte var i alle fall "å dæven steike!". Den headeren digga jeg helt sinnsvakt mye, og det samme gjelder fargene på siden. Det som blir feil for meg er noe slikt: - Kjedelig meny. Veldig kjedelig - Feil form på footeren - Litt liten font i innholdsfeltet? Kanskje også en annen font ville gjort seg, eventuelt med AA? - Likte ikke bakgrunnsfargen Ellers var den virkelig stilig. Edit: Fant ut headeren var digg. Resten av siden kan du kanskje gjøre litt mer ut av, med fancye fonter og slikt? takk for fin kritikk Det er egentlig headeren jeg har lagt mest arbeid i, alt det andre ble på en måte hastverksarbeid for å få siden ferdig og til kritisering. Skal se hva jeg får gjort med fontene i menyen, mekke mouseover tenker jeg. satyrium: Skrev bare topic i full fart, tenkte ikke noe videre på at man måtte ha tre ord, faktisk første gang jeg har støtt på det "problemet". Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Litt større line-height hadde gjort seg. Blir veldig anstrengende å lese slik det er nå.. *legge seg* Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Line-height? Hva er det? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Line-height? Hva er det? Mellomrom mellom linjene Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Okey =) Tekstformatering har jeg ikke lagt så stor vekt på i denne omgang, det får bli når man skal kode siden. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Tja, denne var ikke så aller verst! - Litt kjedelig i lengden. - Likte ikke bølgen over header og spesielt ikke bølgen i footer. - Fargen på teksten blir litt blass. Ellers likte jeg designet svært godt! Lenke til kommentar
enden Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Stengt, stengt, stengt. Treordsreglen er der for en grunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg