Gå til innhold

Fisk? Fisk! (3 ord)

Anbefalte innlegg

Har etterhvert funnet ut at den nåværende [url="http://www.innervision04.tk"]innervision04[/url] må byttes. Dette grunnet svinaktig tungvint kode.

Så satt jeg her og lekte meg isted, og kom fram til et design jeg enkelt kunne kode, kanskje med litt hjelp? :innocent:

Men først og fremst, [url="http://www.home.no/fjortissverden/grunge.gif"]hva synes dere?[/url]
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det første jeg tenkte var i alle fall "å dæven steike!". Den headeren digga jeg helt sinnsvakt mye, og det samme gjelder fargene på siden.

Det som blir feil for meg er noe slikt:

- Kjedelig meny. Veldig kjedelig

- Feil form på footeren

- Litt liten font i innholdsfeltet? Kanskje også en annen font ville gjort seg, eventuelt med AA?

- Likte ikke bakgrunnsfargen

Ellers var den virkelig stilig. :thumbup:

Edit: Fant ut headeren var digg. Resten av siden kan du kanskje gjøre litt mer ut av, med fancye fonter og slikt?

Endret av Purify
Lenke til kommentar

OT, men for dere som fremdeles ikke er klar over at hvorfor det finnes en treordsregel, så er det for å få et beskrivende emnefelt.

Det er INGEN grunn til å henge på "treordsregelen", når man i stedet kan skrive "Kan dere kritisere fisken min?" eller lignende.

Lenke til kommentar
OT, men for dere som fremdeles ikke er klar over at hvorfor det finnes en treordsregel, så er det for å få et beskrivende emnefelt.

Det er INGEN grunn til å henge på "treordsregelen", når man i stedet kan skrive "Kan dere kritisere fisken min?" eller lignende.

(Enda mer OT)

Ja, klart den har en viss funksjon, men det er noen ganger den bare er irriterende også :)

Lenke til kommentar
Det første jeg tenkte var i alle fall "å dæven steike!". Den headeren digga jeg helt sinnsvakt mye, og det samme gjelder fargene på siden.

Det som blir feil for meg er noe slikt:

- Kjedelig meny. Veldig kjedelig

- Feil form på footeren

- Litt liten font i innholdsfeltet? Kanskje også en annen font ville gjort seg, eventuelt med AA?

- Likte ikke bakgrunnsfargen

Ellers var den virkelig stilig. :thumbup:

Edit: Fant ut headeren var digg. Resten av siden kan du kanskje gjøre litt mer ut av, med fancye fonter og slikt?

takk for fin kritikk :love:

Det er egentlig headeren jeg har lagt mest arbeid i, alt det andre ble på en måte hastverksarbeid for å få siden ferdig og til kritisering. Skal se hva jeg får gjort med fontene i menyen, mekke mouseover tenker jeg.

satyrium: Skrev bare topic i full fart, tenkte ikke noe videre på at man måtte ha tre ord, faktisk første gang jeg har støtt på det "problemet".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...