Xanitra Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hey..ikkje diss Babylon 5....kongeserie når jeg mente "drop alt det andre" mente jeg alle de andre star trekene.. Babylon 5 er selvsagt konge. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 The Sphere, så den akkurat på TVN, genial film, ble faktisk nødt til å tenke litt Robocop 2 :!: Hva..? Ser den på TVN NÅ. Den begynte kl. 00.40 (pause akkurat nå med nyheter) Hvordan kan du ha sett den på samme kanal kl.00.42?? Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 The Sphere, så den akkurat på TVN, genial film, ble faktisk nødt til å tenke litt Robocop 2 :!: Hva..? Ser den på TVN NÅ. Den begynte kl. 00.40 (pause akkurat nå med nyheter) Hvordan kan du ha sett den på samme kanal kl.00.42?? TVN resirkulerer nattfilmen på fredag og lørdag. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 TVN resirkulerer nattfilmen på fredag og lørdag. Annet var vel knapt å vente Filmen imponerte ikke. Temmelig (tidvis påtagelig) alien og 2001.. -inspirert. Temaet rundt tankekraft var interessant, men kom ikke helt til sin rett her. Filmen scorer nok mest på store skuespillernavn og ikke så mye annet. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Et meget godt valg er ExistenZ... Den ruler synes jeg.. PS: Får jeg lov å bruke denne lista di på min hjemmeside for å anbefale andre folk sci fi filmer? Endret 7. september 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Et meget godt valg er ExistenZ... Den ruler synes jeg.. PS: Får jeg lov å bruke denne lista di på min hjemmeside for å anbefale andre folk sci fi filmer? Bare kopier lista du Hvis flere er interesserte i litt uvanlige filmer så bør dette være et brukbart utvalg skulle jeg mene. Sveinl. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Babylon 5 er jo en selvfølge....spes siste del av sesong 2 og hele sesong 3. Sci-Fi på sitt beste spør du meg! Anbefaler jo selvsagt alle 5 sesongene, men er jo ikke før i sesong 2 og 3 at man for alvor stifter bekjentskap med the shadows. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Bare kopier lista du Hvis flere er interesserte i litt uvanlige filmer så bør dette være et brukbart utvalg skulle jeg mene. Sveinl. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå