Wammis Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hei, min mor skal ha ny mobiltelefon. Det viktigste er at det er enkle menyer og lang batterikapasitet. Funksjoner: -Kalender: ja -MMS: ikke viktig -GPRS: ikke viktig -WAP: ikke viktig -Kalkulator: ja -JAVA: ikke viktig -Email klient:nei -Spill:ikke viktig Form: -vanlig -Vekt: ikke viktig -Antenne: integrert Skjerm: Farge -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm: uvesentlig -Touchscreen: nei Pris: Maks 3000 kroner. Diverse: -Merke: Helst Nokia, muligens SE -Kamera: uvesentlig -Videokamera: nei -Symbian: nei -triband:ja -Infrarød port:ikke viktig -Bluetooth:nei -Minne: ikke viktig -Minnekort?:nei -Polyfoniske ringetoner:ja -MP3: nei -Radio:nei -Lett å skrive sms med, og enkle menyer. På forhånd takk Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Z600 ? Synest den er litt kul jeg.. Eller kanskje en T630? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 T630 er å anbfeale ja, den har jo dog mer funksjoner enn din mor trenger da Men den er grei å skrive meldinger med. Nokia er jo kjent for sine gode tastatur da, men jeg kommer ikke på noen mobil med triband i den prisklassen der akkurat nå. Finnes sikkert mange Lenke til kommentar
moboy Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hun bare MÅ ha et abonnement fra TalkMore også! Da sparer hun inn det hun må betale for telefonen sin i løpet av kort tid. Sjekk på www.elkjop.no for gode priser på mobil, uten binding! Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Synes Nokia 3510i er et greit valg da. Store taster og ingen ekstrafunksjoner... Lenke til kommentar
Skrue_McDuck Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hva med nokia 3100? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå