ddd-king Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Velg C 6.8nF Ra = 4.6810e+003 = 4.7K Rb = 1.8724e+004 = 19K = 4.7K + 4.7K + 4.7K + 4.7K Rc = 9.3621e+003 = 9.4K = 4.7K + 4.7K Altså du trenger 7stk 4.7K motstander. Jeg har valgt C = 6.8nF nettopp pga av dette Lenke til kommentar
ddd-king Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Prøv å sette sammen disse tre blokkene slik blokkdiagrammet over viser. Ikke koble til et rele med en gang. prøv å koble til en lysdiode og lag en lyd ved 2.5-4kHz. Hvis dette fungerer skal dioden lyse mens mikrofonen registrerer denne lyden. Du kan eksprimentere ved å lage andre lyder også. Etter en justering på ved å sette inn en boks på utgangen vil lyder som faller utenfor 2-5kHz ikke slå på dioden Noen andre får mekke sammen en koblingskrets. Evil-Twin f.eks. Good luck. deler finner du på elfa. OP AMP modellen står på forsterker kretsen Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 5 poster på rappen.. fy fy dd-king. edit er en fin liten knapp Lenke til kommentar
Silentperv Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Tusen takk for all hjelpen Orker du å oppsummere hva jeg trenger av deler ? Surt å glemme en viktig liten ting. På forhånd takk Lenke til kommentar
Silentperv Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Har funnet ut at en lokal tv reperatør og elektro sjappa har en god del av disse delene. En liste hadde vært fryktlig hjelpsomt! Tenker jeg skal handle inn ting nå i helga hvis jeg får en liste Lenke til kommentar
ddd-king Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 les fra kretsdiagrammene. Finn verdien til komponenten i teksten skrevet under figurene Kan du lage en liste først. Så kan jeg sjekke hva du mangler Lenke til kommentar
Silentperv Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 3 OP AMP <10 kondensatorer <10 motstander 1 rele og en mikrofon 7stk 4.7K motstander 4. ordens filter hvis jeg er langt uti granskaugen så må du lage en liste for meg. Jeg blir forvirra av alle tallene Takker for all hjelp så langt ddd-king Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå