Arctic Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 I tilfelle noen lurte: Heist = tyveri, kupp, etc... Filmer i stilen som The Italian Job og Ocean's Eleven faller i smak. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Vel du nevnte jo de to beste da Men jeg an da anbefale ladykillers(kommer vel snart på DVD om jeg ikke tar helt feil ) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 The Getaway har jeg hørt skal være bra, Reservoir Dogs er nesten en heistfilm, The Score er konge, The Thomas Crown Affair, The Sting... For ikke å glemme Hudson Hawk! Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) The Sting. Argh, SteffyBoy kom meg i forkjøpet. Endret 30. august 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Ahh, takker! Skal skjekke ut The Sting og The Score. Btw, må nesten anbefale en film selv når vi er inne på temaet. Heist fra 2001 He is so cool that when he goes to bed, sheep count him Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 The Score, med Edward Norton og Robert De Niro. Knallfilm. mvh Pantera Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Riktignok ikke rene 'Heist'-filmer men noe beslektet: - Heat (Pacino/DeNiro/Kilmer/Sizemore) - The Usual Suspects (Spacey/Del Toro) <- en av mine favorittfilmer! Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Entrapment Kellys helter kupp/krigsfilm Die hard Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 lock, stock and two smoking barrels. snatch er vel også en slik film. disse anbefales absolutt! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Ahh, digger sånne filmer, med gjennomtenkte planer osv! Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Heist à la Noir: Rififi -> Hardkokte gangstere gjør hele kuppet uten å si ett ord. Genialt. Bob Le Flambeur -> Mest planlegging, men en meget god film. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) - The Killing - City on Fire - Dog Day Afternoon - The Wild Bunch - Django (er ikke akkurat en heist movie, men har et ran som en viktig del av historien) Endret 31. august 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Executive Target er en utrolig bra film. Gode biljakter også. I den første biljakten blir det brukt en gammel Camaro (utrolig rå bil! ) og i en annen biljakt blir det brukt en utrolig rå Chevy Van (som selvfølgelig har fått noen vellykkede ombygninger, som f.eks motor fra en Corvette!). Lenke til kommentar
monstar Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 3000miles to graceland Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 the ladykillers er jo bare rå da! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hva med "The Heist"? Med Gene Hackman? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Ocean's Eleven Filmen der var faktisk bedre enn jeg trodde, da jeg så den. Må få skaffet meg den på dvd snart. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Er ikke lenge før det kommer en oppfølger til ocean's 11 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Er ikke lenge før det kommer en oppfølger til ocean's 11 Med det ultrakreative navnet: Ocean's 12! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå