JimE Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Heisann Jeg har nå hatt den samme crt skjermen i flere år, og jeg synes det er på tide med en LCD. Så derfor har jeg jobbet som en helt i sommerferien og tjent opp en greit slant med penger. Men så klarer jeg ikke velge noen skjerm. Derfor trenger jeg litt hjelp: Jeg spilelr MYE cs og det kommer til å bli enda mer HL2 og Cs:s etterhvert. Skjermen kommer primært til å brukes til spilling, men også film og videoredigering. Derfor trenger jeg noen objektive meninger.. Hvilken skjerm mener dere jeg burde kjøpe? Og 17" eller 19"? Max 6000,- Mvh FantaCx =) Lenke til kommentar
apwr Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg ville ha gått for Nec 1760NX. Stiller meget sterkt både når det kommer til spill og bilde generelt. Koster vel i underkant av 5000,- Knallkjøp! Lenke til kommentar
trulsta Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 sjekke den viewsonicen PSdata har på tilbud: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=287116&hl= for info hm, forumet flommer virkelig over at folk som vil kjøpe seg LCD-skjermer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå