neb Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 noen andre enn meg som har sett denne utrolig kule flash siten før? spør du meg, så er dette rett og slett noe av det beste jeg har sett.. Digger stilen, og stilrenheten! måtte bare dele den med dere når dere kommer inn på siten, trykk på den japanske skriften under: Enter tokyoplastic, å nyt synet av en flash siite! tokyoplastic mvh bigben Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hvis jeg trykte riktig på det jeg skulle, så mintes de lydene de brukte, meg om The Ring.... ble litt skremt på en måte... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Well.. Visst var den bra laget. Men lesbarhet og brukervennlighet var bunn. Ikke en veldig god side, med andre ord. Lenke til kommentar
neb Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Hvis jeg trykte riktig på det jeg skulle, så mintes de lydene de brukte, meg om The Ring....ble litt skremt på en måte... tja. kansje litt.. men visuellt er siden veldig bra ! Lenke til kommentar
neb Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Well.. Visst var den bra laget. Men lesbarhet og brukervennlighet var bunn. Ikke en veldig god side, med andre ord. er veldig glad i denne type design! så det var egentlig det jeg la vekt på når jeg sa at siden var bra! Endret 30. august 2004 av bigben247 Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Seriøst? Det er noe av det fattigste jeg noengang har sett... Etter to minutter med klikking på firkanter og beskuelse av ubrukelige, uforståelige og høyst ulogiske animasjoner som fører ingensteds: Å HERREMINHATT SÅ KJEDELIG! Hvor er innholdet??! Når har jeg holdt på med den siden i 5 minutter og har fremdeles ikke fått frem noe vetugt innhold. Nei fysjom Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Den sida der er kul første gangen du ser den, men hvis du skal bruke den mer enn det skal jeg love deg at du forbanner flash etterhvert Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Den var bare irreterende Lenke til kommentar
Purify Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hm, den var jo jævla tøff, egentlig. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Enten så elsker man den eller så hater man den; jeg gjorde ingen av delene. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 jeg gjorde ingen av delene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå