-Teddy- Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Se her: :-( Og se her: HER Jeg skulle så gjerne hatt den twinmosen.... Noen som kan anbefale et annet HK? eller er det ikke sant det som står der? Hjelp! Skulle EGENTLIG bestilt i morra.... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Er det ingen som kan hjelpe meg da? Plz, versåsnill da folkens... Noen som vet om et bra HK? EDIT: Så en stickypost nå, leser der.... Men allikevel; noen som vet om bra HK som passer til rammen og er socket 754? Endret 31. august 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) msi k8n neo platinum funker med twinmos, og det ser bra ut, det klokker bra og det er stabilt *anbefale* jeg trodde 250 brikkesettet fiksa disse ram problemene jeg, har ikke hørt om noen i alle fall Endret 31. august 2004 av Spirre Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Altså, jeg skal ha den rammen jeg har satt opp, og CPU'n, men HK'et vet jeg ikke, så plz finn noe som passer til Rammen, og socket 754.... Og det skal ikke være et dårlig HK heller.... Hjelp! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 som jeg sa: http://komplett.no/k/ki.asp?sku=300050&cks=PRL Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Kanskje jeg går for det da Skal snart på LAN og skal ha oppgradert før det... 23.sept er lanet... Skal bestille i morgen, noen andre forslag? EDIT: er DETTE det samme kortet? Virker som om folk er fornøyd med det Endret 31. august 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Hmmm, lest litt til, ser at det er flere som klager på nettverksproblemer, og det HATER jeg! noen andre kort? Kom også til å tenke på; jeg har ikke så stor pc kasse, men passer alle HK's inn i alle kabinett? (Jeg har vanlig stasjonær pc, ikke barebone-eller hva det nå enn heter) Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hmmm, lest litt til, ser at det er flere som klager på nettverksproblemer, og det HATER jeg! noen andre kort? Kom også til å tenke på; jeg har ikke så stor pc kasse, men passer alle HK's inn i alle kabinett? (Jeg har vanlig stasjonær pc, ikke barebone-eller hva det nå enn heter) De fleste kort passer nok i ditt kabinett. Så lenge det er atx. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Takk Leste litt på det andre kortet, noen hadde hatt problemer med hardware firewallen... Hardware firewall ble det største problemet for meg, fikk ikke til å endre innstillinger uansett hva jeg prøvde av reinstallering, drivere etc. MSI support hadde ikke den minste snøring, returnerte og byttet til non-GB kort. Dette problemet har flere hatt, men det virker som det er en ganske liten prosentdel, for de aller fleste fungerer det greit. Anbefales med forbehold om at man tester dette grunding ut mens returretten ennå er der. Eller gjør ikke det noe og skal jeg gå for MSI kortet? Har tittet litt selv, er dette et jeg kan satse på hvis ikke det andre er noe serlig? Har sjekket om jeg fant noe om det på produktgiuden, men http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124229&cks=ACC EDIT: Fordeler: Kjapt og stabilt Masse "features" Harware firewall Ulemper: Passiv kjøling av chipset Lever ikke opp til ryktet som et entusiast/overklokker kort Konklusjon: Uansett hva jeg prøver kan jeg ikke komme over 235 FSB med dette kortet. Har vært innom 3 bioser, alt av multiplikatorer/RAM dividers, men gir nå opp det kortet her. Kommer til å gå for et Abit KV8 pro istedet. Anbefaler dog kortet hvis du ikke klokker. Men jeg bryr meg ikke så mye om overklokking. Iallefall ikke enda.... EDIT2: For å gjøre det så enkelt som mulig: Jeg skal ha enten DETTE eller DETTE -Jeg bryr meg ikke om overklokking -Disse to passer til Ramm'n -Disse to er i riktig prisklasse -MSI kortet har masse REVIEWS, noen som sier at det er noe galt med nettverket på det. -Asus kortet finenr jeg egentlig ikke på produktguiden, mulig det er DETTE , det er iallefall helt likt å se på, og heter nmesten det samme, bare ikke "SE". Står bare at det er noen rare driverløsninger, ikke noe annet negativt. Endret 31. august 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå