Gå til innhold

Ny harddisk - overføring av OS

Anbefalte innlegg

Jeg er nødt til å skaffe meg en ny harddisk da den gamle kvelder snart, surrer og skriker fælt.. :no:

Det som plager meg litt er tidligere i sommer kjøpte jeg meg en ny harddisk som jeg bruker som lagringsplass for spill, musikk.. stort sett alt annet enn OS'et..

Jeg kunne tenkt meg å fått lagret min C:\ på en eller annen måte slik at jeg slipper det maset og slitet med å installere OS'et på nytt..

Noen som har noen tips?

Jeg har brukt "drive-image" men er usikker på hvordan jeg skal gjøre det når jeg da setter inn den ny hd'en....

Hjelp! :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er nødt til å skaffe meg en ny harddisk da den gamle kvelder snart, surrer og skriker fælt.. :no:

Det som plager meg litt er tidligere i sommer kjøpte jeg meg en ny harddisk som jeg bruker som lagringsplass for spill, musikk.. stort sett alt annet enn OS'et..

Jeg kunne tenkt meg å fått lagret min C:\ på en eller annen måte slik at jeg slipper det maset og slitet med å installere OS'et på nytt..

Noen som har noen tips?

Jeg har brukt "drive-image" men er usikker på hvordan jeg skal gjøre det når jeg da setter inn den ny hd'en....

Hjelp! :hmm:

Installer Norton Chost, så kopierer du hele stasjon C over på en annen harddisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...