siDDis Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 går det ann å bruke vifter som er 80x80 på den kjøleribba? Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 alt går an! med 60-80 adapter går det, eller med litt silikon. med fysisk, så passer ikke en 80mm vifte på ribben til en boxed P4 Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 5. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2002 greit allt eg trengte å vite :smile: Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Tror problemet kan bli å feste den igjen, ribba er ok men du kommer til å trenge en ny festeanordning til HK. Ellers går det seff fint, ribba er jo et match (den er jo 80mm den som står der fra Intel) om ikke synet bedrar meg veldig. Strips? Har festa en CAK-38 til et dual kort med strips, funka det... :smile: Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 5. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2002 nå veit eg ikkje kva strips er... Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Strips -> http://www.microplex.no/rubweb/prodpics/LGSTBB.JPG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå