Pennywise Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Mitt stereoanlegg gikk nettopp fyken (både forsterker og høyttalere, virker det som), så jeg tenke jeg skulle investere i nye høyttalere til PCen og DVDen. Jeg hadde egentlig tenkt meg Klipsch Promedia 5.1, men disse er latterlig dyre i Norge. Tenkt at noe som koster ca 350USD kan komme på nesten 5000NOK? Vanvittig! Uansett, jeg har ikke så lyst til å gå over 3000,- for et sett, så jeg har sett disse ut: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=114355&cks=PRL og http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=112718&cks=PRL De koster ca akkurat like mye. Hva vil gi meg best lyd for penga? Jeg har alltid vært kritisk til PC-høyttalersett, spesielt til musikklytting. Jeg er helt sikker på at begge de nevnte settene vil gi meg knallbra lyd til både spill og film, men igjen er det musikkbruken som holder meg litt tilbake. Jeg er redd for at det rett og slett blir for mye "BOOM BOOM BOOM"-bass i alt jeg spiller. Logitech-settet har innebygd Dolby Digital- og DTS-dekoder, som absolutt er et pluss, da jeg kan kople DVD-spilleren rett inn for å få surround, uten noe ekstra. Jeg tror ikke Creative-settet har dette. Så hva synes dere jeg burde velge? Takker for svar. Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Oi! Ser nå ut som at Logitech Z-680 kun koster 2250 hos psdata! Tror jeg går for disse jeg! Edit: Oi, det var visst priser uten mva Endret 30. august 2004 av Pennywise Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Vel, jeg klarte ikke å vente lengre. Det er ikke lett å ikke ha tilgang på skikkelig lyd, så jeg bestilte logitech-settet fra psdata Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 tror begge disse høytalersettene er sånn någenlunde likt når det gjelder lyd.... men at det følger med dekoder på logitech'en er absolut et pluss Lenke til kommentar
jorg2 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg har Creative Megaworks 550THX, og er steike fornøyd Lenke til kommentar
lubbe Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Har Logitec Z-680 og er veldig fornøyd Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Vel, vi får se på fredag. Det er vel cirka så lang tid det tar å sende en stykk DIGER pakke til nordland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå